Wishlist- co si chci pořídit

Přeji vám krásný čtvrtek, 

předem bych chtěla poděkovat za všechny vaše komentáře, které mi udělaly velikou radost. Dnes jsem se rozhodla vám ukázat pár věci, které mám na wishlistu a ráda bych si během roku pořídila.

Přemýšlím, že většinu věcí si budu přát k Vánocům, protože pak když se mě někdo otázky, co bych chtěla, tak nevím. 😀



1. Knížka - knížky si přeji každý rok, od této spisovatelky jsem četla Hanu a teď se chystám na Listopad 

2. Diář - jako každý rok opět nesmí chybět diář, tentokrát mam vyhlídnutý zatím tento 

3. Zimní bunda - ta moje stará už dosloužila, tak se budu muset podívat po nějaké nové 

4. Gumové holinky - ty si budu pořizovat co nejdříve, protože si je chci vzít na festival 

5. Pouzdro na foťák - to už je taky nutností, protože už ho mám doma rok

6. Kolečkové brusle - ty moje staré už pomalu dosluhují 


A co byste si rády pořídily vy? ☺️

Komentáře

  1. Také plánuji, že si pořídím nějaký diář, ale vždycky je pro mě strašně težké nějaký vybrat :D vloni jsem používala Doller a docela mi vyhovoval, ale pořád to nějak nebylo ono :D

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  2. Super wishlist! Je fakt, že podzim tu bude už za pár. Takže ty gumové holínky si chci pořídit taky! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Diář si koupím asi zase od holek z acof, ten jejich mám už po třetí a vyhovuje mi :) A pak přemýšlím nad sadou na výrobu macrame, ale to ještě uvidím :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný wishlist... No já bych si teď ráda pořídila a vlastně i budu muset také novou zimní bundu, nejlépe nějakou těhu i nosící pro miminko :D. A pak milion věcí pro mimi :D. Ale ještě z věcí konkrétně pro mě, tak bych si ráda pořídila mixér :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to se těším na nějaký článek pokud bude 😍

      Vymazat
  5. Já sháním diář na bujo a kabelky - hodila by se mi velká a menší, nějak mi všechny dosloužily..

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý wishlist! :) Ja chelsea boots neskutočne rada nosím a možno by som sa opäť poobzerala po nejakých lakovaných, avšak veľmi sa mi páčia aj čižmy s rôznymi prackami a detailmi, tak uvidíme :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný a rozumný wishlist :) Pouzdro na foťák bych potřebovala i já, jsem ostuda, že jsem si ho už dávno nepořídila.. kolečkové brusle jsem si kupovala před pár měsíci a byla to super investice, určitě nelituju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Ja by som chcela nový foťák. Uvidíme no lebo priateľ mi ho chce kúpiť na Vianoce tak uvidíme. Ale môj wishlist je mega veľký :D

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  9. Sice se nehodí až tolik k dnešnímu horkému letnímu počasí, ale super wishlist. :) Snad se ti vše splní.
    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Tak přesně tyhle gumáky mám na wishlistu taky, protože za měsíc se stěhuju do Irska, kde pořád prší! Takže musím pořídit :DD

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám na wish listu momentálně sehnat nějaký perfektní diář na 2022, a nejspíš to bude zase Happy Planner :)

    OdpovědětVymazat
  12. Brusle schvaluji, už jsem nějakou dobu nejezdila a chybí mi to...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat