Vyhlídka Kobylí vrch, Lom u Mariánského mlýna, zámek Mikulov, Svatý kopeček

 Přeji vám krásnou neděli,

jelikož mám ještě do pondělí volno, tak jsme se včera rozhodli pro menší výlet. Počasí nám přálo, a tak jsme se vydali na vyhlídku Kobylí vrch, o které víme už dlouho. Jen jsem čekala, že je větší. Ale i tak to bylo nádherné! Můžete si tam koupit i víno. :)

A jelikož jsme více plánů neměli, tak jsme pak hledali, co bychom mohli ještě navštívit.:)

Nalezli jsme lom, který je ale tedy zpoplatnění, takže pokud byste se chtěli jít vykoupat, tak za 100,-

Ke konci našeho výletu jsme se vydali na zámek do Mikulova a poté jsme si ještě vyšlápli Svatý kopeček, kde máte nádherný výlet na Mikulov a na zámek. :)












Byli jste na některém z těchto míst? :)



Komentáře

  1. Byla jsem akorát v Mikulově, pokud se dá počítat zastávka před hranicemi do Vídně :D Ale o Kobylím vrchu jsem už četla a vypadá moc fajn. Je super, že jste našli i další místa, které se dají navštívit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to krásne a zaujímavo! Super tip a výlet 🍎🧖🏻‍♀️

    Blox de la Licorne
    Youtube 💐

    OdpovědětVymazat
  3. Mikulov je opravdu nádherný 🤩🤩

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte som nenavštívila ani jedno z týchto miest, ale vyzerá to tam krásne :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  5. Krááása! V Mikulově jsem byla jen jednou, tuším.. A už dost dávno.. Ale moc bych chtěla znovu. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny tři místa jsem navštívila a jsou krásná, jen na tom vrchu jsme měli zrovna mlhu a hnusné počasí, což je škoda.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. O rozhledně jsem akorát slyšela a viděla ji na fotkách :). V Mikulově i na Svatém kopečku jsem loni byla :).

    OdpovědětVymazat
  8. Vyhlídka vypadá zajímavě, ale co se mi doopravdy líbí, je ten lom.
    V Mikulově jsem byla jednou na výletě, víckrát na benzíně cestou do Rakouska... Je to tam hezké.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat