Řasenka Loreal Paris air volume mega - objemová řasenka

 Přeji vám krásnou sluneční sobotu,


venku je nádherně a tak já doufám, že trávíte čas někde u vody. Já jsem bohužel v práci, ale včera jsme se jeli po práci vykoupat na Mělice. Dneska jsou kousek od nás pivní slavnosti, tak se půjdeme podívat. 😊



Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na řasenku, kterou jsem nedávno objevila v obchodě a rozhodla se ji zkusit. Moje řasy jsou docela krátké a světlé, takže já řasenku používám každý den. Řasenka mě velice překvapila. Moc jsem si od ni neslibovala, protože mi málokterá vyhovuje. Tato je ale opravdu perfektní! Prodlouží řasy, neslepuje je, nedrolí se a neopadává. Řasenka vydrží celý den. Nenašla jsem asi žádné její mínus.



Řasy plné objemu, lehké jako vzduch. Objemová řasenka L’Oréal Paris Air Volume Mega Mascara dodává řasám nepřehlédnutelný objem bez sebemenšího náznaku zatížení, díky hypoalergennímu složení se hodí i pro citlivé oči a inovativní obal zabraňuje vysychání.



Vlastnosti:

dodává řasám maximální objem bez zatížení

na řasách je lehká doslova jako vzduch

má vzduchem našlehané, krémové složení

zvýrazňuje řasy intenzivní barvou

snadno se nanáší


Co vy a řasenky? Jaká je ta vaše nejoblíbenější? :)


Komentáře

  1. Já z řasenek miluji ty od Lancome, dražší, ale fakt skvělé. Z drogerkových pak právě L`oreál, jiné mi nikdy nesedly. Tuhle jsem ještě nezkoušela, ale má moc krásné balení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně tuhle řasenku jsem si koupila, protože jí každý chválí a já s řasenkami obecně nemám moc problémy, sedne mi víceméně každá, ale tahle se mi šíleně rozmazává :( to už se mi dlouho nestalo… takže za mě docela zklamání :(
    Ale miluju Bambi Eye :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, ale zkus třeba tu voděodolnou! :)

      Vymazat
  3. Tak podľa tvojho popisu by sa mi veľmi táto riasenka hodila. Ja dookola používam Lash Sensational od Maybelline. Tá je za mňa z drogérie najlepšia.


    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  4. Jak se moc nemaluju, tak se přiznám, že řasenku moc neřeším. Mám jednu kvalitní už asi 2 roky a vyhovuje mi :) jen škoda, že jsi nepřidala nějakou fotku po použití řasenky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel se mi žádná fotka nelíbila :/ :D nevím jak to holky fotí, že to mají vždycky tak hezké

      Vymazat
  5. panejo, tak to je dělo! Já teď vůbec nemám přehled v řasenkách tím, jak chodím na prodlužování řas. A jsem teda nejvíc spokojená, nemusím řešit řasenky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prodloužení řas bych taky ráda zkusila, ale ještě jsem se neodvážila :D :)

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí :) Já mám teď jednu od Lorealu z Elnina. Xtreme voděodolnou a fakt vydrží :) NAVÍC dvoufázová. Nicméně na řasenky není nikdy dost recenzí, je těžké kolikrát vybrat, když chce člověk zkusit novou a nebo mu zruší prodej ty staré...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, tak to musím říct, že mě dost zaujala! Také mám krátké a světlé řasy, proto mi skoro žádná řasenka nevyhovuje. Teď jsem si oblíbila od Maybelline tu rose gold, ta je fakt super. Ale tuhle bych taky moc ráda vyzkoušela. Děkuji za tip. 😊💖

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá veľmi zaujímavo, avšak ja som skôr na plastové štetinky, ktoré sú ostrejšie a nie tak nahusto pri sebe :) momentálne používam riasenku od Essence myslím a som veľmi spokojná

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, Essence jsem taky kdysi používala :)

      Vymazat
  9. Měla jsem a byla super, ale s respirátorem musím nosit jen voděodolné, jinak vypadám jako panda :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :D to naštěstí není můj případ :D ve voděodolné verzi je taky k dostání :)

      Vymazat
  10. O tejto maskare som počula a chcela by som ju skúsiť lebo má dobrý kartáčik

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat