Mácháč Festival

 Přeji vám krásnou sobotu,

i když za okny to tak bohužel nevypadá. A já doufám, že se počasí ještě umoudří a bude nějaký čas hezky. Mám ráda totiž teplo. Podzim mi nevadí, ale nesmí to být takový ten propršený a depresivní. Za chvíli mi začne škola, tak doufám, že nejsem jediná a že se najde ještě někdo kdo studuje. :)

Dnes se s mamkou chystáme na jednu výstavu tady kousek od nás na vesnici a potom pojedeme na pouť. Tak snad někde po cestě nezmokneme.

Dnes jsem si pro vás připravila pár fotek z Mácháče, kam jezdíme na festival. Letos se konal taky akorát trochu v menším podání. Museli jsem mít testy nebo očkování. Jeli jsme jenom na den a hned ráno jsme jeli domů.

Festival jsme si užili a těšíme se že snad příští rok to bude už lepší a bude i víc zahraničních jmen. :)







Příště se můžete těšit na článek o spotřebovaných produktech :)
Byli jste někde na festivale? :)

Komentáře

  1. Festivaly mě nikdy nějak nebraly, ale je dobře, že jste si to užily! Pro dnešek potřebuju taky aby nepršelo, tak nám držím palce :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na festivale som myslím ešte nikdy nebola, ale vždy som chcela navštíviť tie obrovské so známymi interpretmi :) Na článok so spotrebovanými produktmi sa teším!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych ráda navštívila větší festival. Byli jsme akorát v Rumunsku a bylo to fakt super! :)

      Vymazat
  3. Jeee, tak to je super, že jste si to užily! :)

    Snad jste nakonec nezmokly.

    coffeeslap.

    OdpovědětVymazat
  4. Já už dlouho na žádné festivale nebyla, úplně nejsem ten typ :) Ale letos jsme chtěli jet na Mácháč, ale nakonec z toho sešlo :) Moooc vám to holky slušelo! Ještě jak jste byly sjednocené <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Letos jsme žádný fesťák nedali, ale snad to vyjde příští rok, jinak ráda jezdím třeba na hrady :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky, já ještě na festivalu letos nebyla :-) A ať se ti daří ve škole. Mimo jiné já se na podzim těším hodně, jen doufám, že nebude upršený :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky! :) na Mácháči to muselo být super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já do školy letos zase poprvé za spoustu let nepůjdu :D. Každopádně přeji, ať se daří a hezké fotky, museli jste si to skvěle užít :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Terezko, já držím palce s porodem!:)

      Vymazat
  9. Letos jsme konečně mohly jet s kamarádkou na HradyCZ Bezděz a bylo to po dlouhé době parádní! :) Na Mácháči jsem ještě nebyla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jde vidět, že jste si to užili! Já naposled byla na nějakém festivalu ještě před covidem, teď už dlouho ne no :D Jinak moc vám to slušelo, je super, jak jste ladily!

    Lucy Villain
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat