ŠATY OD NIKČI A ZKOUŠÍME NOVÝ FOŤÁK

 Přeji vám krásný pátek,

dneska je konečně trochu příjemnější počasí a svítí sluníčko. Včera jsme s kamarádkou zašly vyfotit nové fotky jako outfit, jelikož ty modré šaty z minula měly velký úspěch, tak i tentokrát jsem si pro vás připravila jedny, které jsou taky od Nikči.

Šaty se hodí krásně do divadla, na plesy a nebo prostě jen tak. Moc vám děkuji za všechny komentáře k minulému článku! :)

ŠATY: Nikča

Punčocháče: Tchibo

Boty: Deichmann

Kabát: H&M








Líbí se vám šaty? :)

Komentáře

  1. moc moc pekné šaty luxusní zavidím ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ty se mi na tobě líbí snad ještě více! :) Ta modrá ti fakt sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mi udělala radost Terezko, děkuji! :)

      Vymazat
  3. Asi bych je nevzala "jen tak", josu hdoně slavnostní, nebo tedy alespoň ozdobné díky té krajce. Do divadla ale naprosto super. Sluší ti. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo, šatky jsou fakt zajímavé. Jsou originální, vůbec ne všední. Na plesy či do divadla jak dělané. Akorát netuším, kam všude se teď může a nemůže :D Ale určitě ještě bude spousta příležitostí je vynosit!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se v tom ztrácíme všichni, bohužel. Děkuji :)

      Vymazat
  5. Šaty mají hezký výstřih. A moc se mi líbí ten kabát. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šaty vypadají moc hezky a též se mi moc líbí tvoje botky. Kvalita fotek je úžasná!

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat