Focení s Markét

Přeji vám krásné pršící pondělí,

před nedávnem mi kamarádka nechala poukaz na focení, protože ho nemohla využít. Jelikož jsem kamarádce fotografku doporučila a už jsem se jednou u ní fotila, tak jsem věděla do čeho jdu. Focení jsme dvakrát musely přesunout kvůli počasí a mému poranění na ruce.

Ale rozhodně to stálo za to! Fotky se totiž moc povedly a já jsem nadšená. Přidávám i odkaz, kdybyste se na Markétku chtěli podívat a třeba i vyzkoušet pokud jste z okolí. :)

A ještě mám pro vás jedno doporučení. Tyto krásné modré šaty mám od jedné kamarádky, která má účet na Facebooku i na instagramu. Přidávám sem odkaz. Kamarádka tam má plno krásných věcí a posílá i balíčky! :) 

ODKAZY 















Komentáře

  1. Moc Ti to sluší, Markétko! Ta modrá se mi na Tobě moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé Tyršáky. Koukám, že je to moc krásné prostředí na fotky, moc se povedly! Mě se nejvíc líbí ta předposlední ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se mi líbí ty sedící fotky :) Modrá ti sedne velmi!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky. Modré šaty sluší a líbí se mi tvoje vlasy ♥ Mně blond nikdy neslušela :)

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, moc děkuji :) já je mám ještě trochu od sluníčka! :)

      Vymazat
  5. Fotky jsou moc krásné :-) Já pořád říkám přítelovi, že chci hezké společné fotky, které jsou foceny šikovnýma ručičkama. Tak snad se nám jednou poštěstí a mě se toto malé přání splní :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) haha, s některými to je fakt běh na dlouho trať :D ale snad přítel svolí!

      Vymazat
  6. Ty šaty k tobě úplně sedí, moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké šaty, a sluší ti to. :)
    Ale prosím tě, teď nechci nikoho urazit nebo tak, omlouvám se.. ale mně ty fotky nepřijdou úplně profi. :( přijde mi, jako bych si takové fotky vyfotila já na mobil..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Chápu.. každého názor, mně se fotky líbí, ale věřím, že i někdo dokáže víc, byl to dárek od kamarádky, tak proto jsem ho i využila.

      Vymazat

Okomentovat