Charitativní akce: KUP SI KARMU V PRAZE S KÁŤOU

Přeji vám nádhernou slunečnou neděli,

včera se už čtvrtým rokem konala akce KUP SI KARMU, která přispívá na dobrou věc. Tentokrát šly penízky na Amálku a vybralo se 543 719,- Kč!! A pokud jste se z nějakého důvodu nemohli zúčastnit a nebo jste o akci nevěděli, tak stále může přispět. Tak neváhejte, každá koruna se počítá! :) Tady

Akci jsem objevila už minulý rok, ale bohužel jsem to zjistila pozdě, takže nebyla možnost tam zajet. V pátek jste mohli nosit oblečení, kosmetiku a knížky. V sobotu od 12 do 18h jste mohli nakupovat. Během 12:30 kdy jsme přišly s Káťou my tam bylo asi nejvíc lidí :D






Tak jsme si zašly na sushi, které bylo výborné (bohužel fotku nemám, ale Káťa ano!:D) 

Když jsme se tam vrátily, tak už tam nebyly žádné fronty a málo lidí - což je určitě ideální! :)

Obě jsme si něco koupily a přispěly na skvělou věc! :) Holky jsou skvělé, že toto dělají a snaží se pomoci, kde to je opravdu potřeba.

Koupila jsem si šaty, chlupatou vestu a knížku! :) 

A hlavně jsem poznala Káťu, která má taky blog, takže určitě mrkněte! Je totiž skvělá a hned jsme si padly do oka (doufám, že to je vzájemné, viď Káťo? :D) - její odkaz na blog, určitě se mrkněte! :) Káťa
Takže jsme se určitě neviděly naposledy a už se těším, až něco vymyslíme! :)




                                        Slyšeli jste o této akci ? :)

Komentáře

  1. O akci jsem četla přímo u Nikči. Bohužel mám Prahu celkem daleko a úplně se mi tam teď nechce jezdit (nechci nosit roušky :D). Ale je super, že jste si tam zajely a podpořily dobrý projekt ♥ Kačka vypadá moc sympaticky, tak mrknu na její blog :) Sama mám 2 kamarádky, se kterými jsem se seznámila přes blog a navštěvujeme se :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad příště. Je to fajn takhle přes blog potkat a poznat nové lidi :)

      Vymazat
  2. O akci vím, ale bohužel jsem se na ni ještě nikdy nedostala :) Ale přesně, jak píšeš, je skvělé, že holky tyhle akce pořádají :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, je to vzájemné :D, jsem moc ráda, že jsme se poznaly a moc doufám, že ještě během podzimu něco vymyslíme! :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je moc hezká akce :) nene neslyšela až od tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí a slyšíš o ní poprvé :)

      Vymazat
  5. Já díky blogu poznala skvělé lidi! :-) A Kup si karmu se mi moc líbí, holky jsou šikovné a hodné. Mají srdce na správném místě a je hezké, že jste je šly podpořit koupíš krásných kousků. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná akce, letos jsem bohužel nemohla, tak snad příští rok :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Okomentovat