Cestujeme po Česku: Nejoblíbenější místa v ČR

 Ahoj,

všem vám přeji úspěšný start do nového měsíce a asi i školního roku. Mně už začala škola a s tím i občas brigáda, tak jsem zvědavá, jak dlouho nám vydrží otevřená škola. Ještě studujete?


Jelikož ráda cestuji, což jste už asi poznali a všimli jste si toho, tak dneska tu mám zase pár míst, kde se mi líbilo a co bych vám ráda doporučila.


                                                            1. Vyhlídka Máj


2. Kunětická hora


3. Stezka korunami stromů


4. Zámek Červená lhota


5. Zámek Hluboká nad Vltavou


6. Andrlův chlum


7. Přehrada Les království


8. Kuks



9. Zámek Karlova koruna


10. Zámek Hrádek u Nechanic


11. Lom Velká Amerika


12. Kutná hora


13. Toulovcovy maštale


14. Zámek Žleby 


15. Ještěd









Komentáře

  1. Ano, taky ještě studuji, letos státnicuji, šílené. :D Moc krásná místa, na některých jsem byla, některá bych chtěla navštívit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Máj a do Kutné Hory pojedu za týden. Moc se těším :)
    Toulovcovy Maštale jsem navštívila před měsícem. Je to tam krásné :)
    Leník
    Ve Lhotě, na Hluboké, na Kuksu a na Velké Americe jsem byla. Hodně mě zaujala přehrada Les království, děkuji za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Kunětické hoře jsem letos také znovu byla :) Taky jsem poprvé viděla Les království a je to tam moc hezké. Momentálně na mém wishlistu je zámek Hluboká :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zámku Hluboká jsme taky byli, tam je to nádherné:) já bych ráda na Lednici!

      Vymazat
  4. Krásný výběr míst v naší krásné zemi ♥ Hluboká nad Vltavou, Lednice, Cesky Krumlov jsou podle me nejkrasnejsi mista v CR! Lom Velka Amerika jsem nikdy nevidela, ale verim, ze podle fotek se musi jednat o nadherne misto ♥

    Melissa Hartford
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Díkybohu jsem v červnu odstátnicovala a mám to za sebou! :D Místa jsou krásná, na spoustě z nich jsem ještě nebyla. Vyhlídka Máj má být snad zavřená? Někde jsem slyšela myslím...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat