Otázky&odpovědi

Krásné odpoledne vám přeji,

akorát právě sedím na recepci na domově mládeže a mám zrovna dneska odpolední. Venku je nádherně! Hned bych šla k vodě, ale tak snad bude pěkné počasí i zítra.

Poprosila jsem moji kamarádku, aby mi vymyslela nějaké otázky, které by ji třeba zajímaly. Tak se třeba dneska dozvíte o mně něco nového. :)

Dále vás chci pobídnout, že kdyby vás ještě něco zajímalo, tak se nebojte zeptat, ráda vám odpovím buď v komentáři a nebo zase nějakým článkem! :)

A to samé tipy na články - taky za ně budu ráda! :)

1. Kdy jsi začala s blogem?

S blogem jsem začala už jako malé dítě :D bylo mi asi tak 12 let, když mi to ukázala kamarádka :D To jsme ještě měly ty blogy o celebritách, hrách a takových těch kravinách :D

2. Proč jsi s blogem začala?

Lákala mě představa psát články a poznat nové lidi. Hlavně to byl takový můj koníček. Vždycky mě to bavilo.

3. Co bys poradila lidem, kteří chtějí začít?

Určitě se nebát! Vykašlat se na všechny lidi, kteří se posmívají a chtějí vás ponížit. Dobře si promyslet, o čem blog bude, abyste pak měly dost nápadů o čem psát. A hlavně blog není povinnost, takže psát články jenom když chcete. Žádné nucení se! 

4. Kam až bys to s psaním a blogem chtěla "dotáhnout"?

Mým cílem vždycky bylo, aby mě to bavilo a měla jsem vždycky pod článkem nějaký ten nový komentář. Ráda bych to dopracovala i někam výš. Třeba nějakou spolupráci bych uvítala. Ráda bych recenzovala.

5. Jaké činnosti tě baví nejvíc?

Teď nevím, jestli je otázka myšlena pouze na blog a nebo obecně. Pokud na blog, tak ráda píšu články, ráda se podívám i na další blogy a čerpám inspiraci.
Během toho, co nejsem online ani tady ani nikde jinde, tak ráda sportuji - hraji bowling nebo mám ráda kolečkové brusle. Ráda si čtu knížky a trávím čas s rodinou a přáteli.



6. Do jaké destinace by ses chtěla podívat?

Ráda bych se ještě jednou podívala do Ameriky, ale do většího města. Chtěla bych navštívit Monako, Španělsko, Portugalsko, Norsko, Švédsko, Finko. Ráda bych procestovala celý svět :D

7. Čeho si na lidech všimneš jako první?

Pokud s daným člověkem mluví, tak určitě povahy a jak se chová. Pokud ho vidím pouze vzhledově, tak asi oči a vlasy :D 

8. Co si myslíš o souzení lidí na první pohled?

Jsem proti tomu. Nikdy neodsuzuji lidi na první pohled. Možná si něco sama pro sebe řeknu, ale nikdy toho dotyčného člověka nezavrhnu. Když ho poznám, tak až pak si udělám svůj názor na něj.

9. Soudíš sama lidi na první pohled?

Nedělám to. Nemám to ráda, taky by se mi to nelíbilo. Takže ne.

10. Jakou vlastnost u člověka oceňuješ a proč?

Asi ze všeho nejvíc to je upřímnost a čestnost, protože takových lidí je na světě totiž málo.

11. Naopak jakou vlastnost u člověka nedokážeš vystát a proč?

Nesnáším lhaní a podvody. Většinou poznám, když si daná osoba vymýšlí a lže mi do očí. A nemám to ráda z toho důvodu, že ke člověku ztrácím důvěru a už mu tolik nevěřím.


Pokud vás ještě něco zajímá, tak se určitě ptejte! Mějte se krásně a zase příště! :)

Komentáře

  1. Super článek! Taky jsem s blogováním začala kdysi dávno ve dvanácti nebo kolik mi tehdy bylo... byly to naprosto příšerné články a ještě teď si s hrůzou vzpomínám na nějaké šílenosti, které jsem tam vymýšlela, ale zase je vtipné se nad tím zamyslet :D Škoda právě, že se teď ruší blog.cz, kde jsem většinu těchto starých blogů měla a ke kterým jsem se z nostalgie ráda vracela... teď už to nepůjde :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, já jsem dlouhou dobu taky působila jen na blog.cz ale teď jsem spokojená tady :)

      Vymazat
  2. Krásný článek. :) A taky mám jednu otázku.. Hodně známých bloggerek začalo pak i natáčet videa na YT. Máš to v plánu i ty? :) Přijde mi to jako hodně zajímavý způsob, jak lidem ještě víc přiblížit svoji tvorbu .. Navíc si myslím, že dneska je spousta lidí líná si něco přečíst, a proto je pro ně jednodušší si pustit jen video. :)
    Měj krásný den!
    Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo děkuji :)

      Jednou jsem natáčela, ale přestala jsem. Důvod byl asi takový, že jsem byla mladá a víceméně mě štvalo, že to zjistilo, až moc lidí, které znám a někdo se i posmíval.

      Takže netuším, jestli někdy začnu :)

      Vymazat
    2. Aha, tak to mě mrzí... ale tak třeba se k tomu někdy vrátíš. ☺️

      Vymazat
    3. Uvidíme, třeba jo, jako láká mě to :D :)

      Vymazat
  3. Bezvadný článek, s cestováním to mám stejně, taky bych se nejradši podívala snad všude. Portugalsko a Španělsko už mám "za sebou" a doporučuji, je tam nádherně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doporučení. Snad až se situace více uklidní bude možnost se tam podívat! :)

      Vymazat
  4. Ty destinace máme podobné. Rozhodně je mým snem Amerika, Španělsko a nějaké ty severské země by mě také lákaly. :)
    Ale musím říct, ohledně toho souzení na první pohled.. Já si hned udělám nějaký názor, podle toho, jak na mě člověk v prvních chvílích působí.. Ale je fakt, že ho hned nezavrhnu a dám mu šanci změnit můj pohled na něj.. Ale první dojem dělá hodně.. Ikdyž, já si myslím, že já na lidi můžu taky působit všelijak a jaká jsem doopravdy, zjistí až když mě lépe poznají. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Souhlasím s tebou :) až člověka lépe poznám, tak pak mohu dělat nějaký závěr a nebo pohled na něj :)

      Vymazat

Okomentovat