KUP SI KARMU - 05.09. 2020

Krásný den,

Doufám, že se máte lépe než já. Týden nezačal moc dobře. Hned ráno jsem se v práci řízla do prstu a mám to celé zavázané. Naštěstí to nebylo na šití a snad to brzy bude v pořádku. :)

dneska mám pro vás takové malé doporučení. Každý rok se v Praze koná akce s názvem KUP SI KARMU, kam můžete přijít a vstup je 50 Kč a díky tomu přispějete na dobrou věc. Je to vždy od 12-18 h ve Vnitroblocku, kam můžete přispět i vy svými kousky ze šatníku, které už nenosíte.

My se určitě chystáme přivézt nějaké oblečení a určitě se na nějaké mrkneme! :)

Tady dole vám dávám všechny potřebné informace.





Slyšeli jste o této akci? :)


Komentáře

  1. toto slyším poprvé musím říct že je to dobrý nápad :) minule jsme byla na akci pro kočičí útulek bazárek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o tomto počuj prvý krát ale vyzerá to zaujímavo. My máme podobné akcie aj v našej firme a teraz cez coronu hlavne online.

    Discoveringglam//ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI//INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  3. O této akci jsem neslyšela a zní zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Viděla jsem to u ShopaholicNicol, bohužel to mám z ruky, jinak mám takovéto akce moc ráda :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to viděla u ní a u dalších :) škoda, že to je z ruku :(

      Vymazat

Okomentovat