Kanada říjen 2018 - můj první let

Ahoj,

doufám, že se máte dobře a užíváte sluníčka! :) Jelikož ráda cestuji a patří to k mému životu, tak vás dneska vezmu s sebou do Kanady. Povyprávím vám, jak jsem se tam dostala, co jsem tam dělala, jak dlouho jsem tam byla.

Jelikož můj brácha žije už asi čtvrtým rokem v Kanadě, rozhodla jsem se za ním vydat a navštívit ho. Já která v životě nikam neletěla a už vůbec nikde necestovala sama. Předem upozorňuji, že je to trošku náročnější na finance, takže doporučuji předem něco našetřit a až pak se vydat. :) 

Ceny letenek jsou různé. Záleží odkud letíte, kolik máte přestupů atd. Já jsem letěla s jedním přestupem a to v Amsterdamu. Doporučuji si dát dostatek času na přestup (minulý rok mi letadlo uletělo - ale o tom zase až příště!)
V říjnu jsem letenku kupovala asi za 17 000-, samozřejmě tam i zpět a kupovala jsem asi měsíc než jsem letěla.

Stála jsem na tom letiště celá vyjukaná, klepala jsem se a bála se :D a to mi bylo v té době 21 :D 
Ale když jsem nastoupila do letadla a letěli jsme, tak jsem se do létání zamilovala. V Amsterdamu jsem měla dostatek času na přestup, takže jsem se ještě porozhlédla a najedla, protože jídlo v letadle není nic moc a mě čekal ještě dlouhý let. Letěla jsem do Calgary a trvalo to ještě 10 hodin. 

A jestli se ptáte, zda jsem v letadle spala, tak to moc upřímně nešlo. Všude kolem máte děti, které moc spát nechtějí a dělají randál. Když už jsem usnula, tak se zase ráno podávala snídaně :D 

Když jsem doletěla do Calgary, tak jsem ještě musela vyplnit deklarační kartu. Potom proběhla ještě kontrola, kde se mě ptali na pár otázek. Pak už jsem hledala jen bráchu, který na mě čekal na letišti. 


Cesta z Calgary k bráchovi trvala asi hodinku a něco. Byla jsem dost unavená, takže jsem se najedla, zavolala našim, že jsem dorazila a šla si lehnout - mám pocit, že jsem spala až do druhého dne. :D 
A pokud se ptáte, jak jsem se srovnala s časem, protože tam je časový posun o 8 hodin méně, tak to chvíli trvalo, ale brzy jsem si zvykla. :)


Letiště v Amsterdamu a nádherný východ slunce! :)








O Kanadě se ví, že má nejkrásnější jezera a tohle je jedno z nich. Zatím asi moje nejoblíbenější LAKE LUISE! 


Johnston Canyon 


Teď jsem si ji dala ještě na instagram, taková zapomenutá krásná momentka :D Lake Minnewanka

Všude kolem jsou zvířata, je to fakt nádhera, můžete je potkat i u baráku




No není to nádhera?





Brácha mě vzal do hotelu, kde jsme měli nádherný výhled a vířivku jenom pro sebe. Bylo to překvapení a stálo to opravdu za to! Díky, brácha! :)


Peyto Lake - asi moje druhé nejoblíbenější



Pak jsme potkali tyhle kozy :D byl to zážitek, lízaly nám auto, protože bylo od soli :D 


Co by to byla Kanada bez hokeje? Bylo to super! :)



Sulfur Mountain - sami jsme si to vyšlápli až nahoru 2 451 m! Zpátky jsme se svezli lanovkou zadarmo :)




Navštívili jsme město Drumheller, kterému se taky říká Bad lands - všude je taková příroda a navštívili jsme i muzeum :)


Tohle bylo tak vynikající! :D



A pak už mě čekala jen cesta na letiště a domů - abych pravdu řekla, nechtělo se mi. Kanadu jsem si zamilovala a ráda se tam vracím. Do budoucna se můžete těšit na fotky z Kanady a i Ameriky :)

Návrat byl krutý, protože jet lag opravdu funguje a já si nemohla zvyknout, trvalo mi asi tři týdny než jsem najela zpátky na klasický režim :) 

Moc mě potěšily vaše komentáře u minulého článku! Jsem za ně opravdu vděčná. Mějte se krásně a brzy zase zde! :)

Komentáře

  1. Jeziž, to je nádhera!! Ani nedokážu říct, jaká fotka se mi líbí nejvíc! Ale miluju hory a jezera. :))
    Jsi dobrá, že první let a hned jsi letěla sama a ještě tak daleko. :)) Já když letěla poprvé, tak jsem letěla s kamarádkou do Říma a létání jsem si také zamilovala úplně hned. ♥ Zas bych někam letěla.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že se fotky líbí :)
      Taky jsem na sebe byla pyšná :D byla to dálka, ale dala jsem to! :)

      Vymazat
  2. Páni, to ti tak závidím, už předtím na instagramu jsem koukala! Kanadu bych moc chtěla vidět kvůli přírodě! :) Je super, že tam máš bráchu a měla si tu možnost tam letět. :) Jak se tam ocitl brácha? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Kanada je nádherná. Brácha tam vždycky chtěl letět. Takže letěl a taky zůstal :D

      Vymazat
  3. Týjo, závidím! Nádhera, nádhera a nádherný fotky! :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. týýý jo no bomba nádhera asi bych tam zmrzla ale ta příroda to se někdo měl ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zimě tam je dost zima :D i léta bývají přes ráno a večer chladnější, ale jinak paráda! :)

      Vymazat

Okomentovat