Jaký byl rok na vyšší odborné škole pedagogické?

Ahoj,

tak dneska trochu z jiného soudku. Jelikož jsem po maturitě nevěděla, co budu dělat, tak to vlastně osud zařídil za mě. Neudělala jsem maturitu na první pokus, a tak bylo jasné, kam povedou moje kroky. Musela jsem k maturitě znovu, ale na ten druhý pokus to vyšlo hned na první pokus a já byla nejšťastnější! :)

V té době jsem už věděla, že bych se ráda přihlásila do Litomyšle na pedagogickou školu. Mým snem bylo vždycky učit, avšak na vysokou školu se mi nikdy nechtělo. Rozhodla jsem se, že zvolím vyšší odbornou školu, kde bych pak ráda pracovala v mateřské školce a nebo dělala asistentku nějakému dítěti.

Mám obor zaměřený na speciální pedagogiku, kde po skončení mohu dělat více profesí, když si zvolíte obor předškolní pedagogika, tak můžete pouze do mateřské školky.

Zdroj: https://www.vospspgs.cz/


A jaký byl vlastně můj rok? Měla jsem trochu obavy, protože přece jen jsem o dva roky starší než moji spolužáci. Ale mýlila jsem se, poznala jsem i starší spolužáky. 
Seznámila jsem se docela rychle. Nemám tohle moc ráda :D trvá mi totiž než si zvyknu na nové lidi a tak celkově než se aklimatizuji do nového prostředí. 

Největším zlem je pro mě asi hudební výchova, protože je pro mě dost náročná. Pak ještě výtvarná výchova, protože nejsem moc výtvarný typ a ani žádné vytváření nebyla moje parketa :D 

Jinak mě škola velice baví. Praxe jsme měli bohužel jen týden kvůli koronaviru. 

Zkoušky jsem v lednu zvládla na první pokus, až jsem se tomu sama divila :D a v letním období díky koronaviru byly zkoušky lehčí.

Těším se co mi přinese následující školní rok.

V Litomyšli jsem taky nějaký čas bydlela, ale jelikož to mám kousek, tak teď od září budu dojíždět autem, protože ta možnost konečně nastala.
Díky bydlení jsem, ale poznala Barču, která je mojí velmi dobrou kamarádkou a oporou. Její nápad byl sepsat tento článek! Díky Baru! :)





Pokud vás ohledně školy něco zajímá, tak se neváhejte na cokoliv zeptat. :) 

A co vy? Studujete nebo už pracujete? Popřípadě, co studujete a nebo kde pracujete :)



Komentáře

  1. Ja tento rok po ročnom odklade začínam magistra na masmédiách, tak uvidíme, ako mi to pôjde :-D ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi vždycky trvá, než si zvyknu na nové lidi a celkově se moc dobře neseznamuju :D Já teď jdu do 5. semestru na Masarykově univerzitě, obor angličtina... tak se uvidí, jak to ještě bude no :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama :D hezky, angličtina mě moc baví, držím palce! :)

      Vymazat
  3. Já na konci září nastupuji na Jihoceskou univerzitu, učitelka 1. Stupeň :) těším se, ale také mám strach, jaký bude kolektiv.
    V pondělí jsem se dozvěděla, že mě nepřijali na koleje, tak budu muset hledat nějaký byt...
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to je super, držím palce, ať najdeš byt :( s tím bývá většinou problém :/

      Vymazat
  4. Taky mi dlouho trvá zvyknout si na nové prostředí a lidi :) A taky jsem nedala maturitu na první pokus :D Dovedlo mě to k práci, ale ještě bych na vysokou chtěla :) Pracovala jsem zatím ve státní i soukromé sféře a pokaždé to byl přešlap :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holt to někdy nevyjde, důležité je, že člověk tu maturitu pak má. A je jedno na kolikátý pokus :)
      Snad najdeš lepší práci!:)

      Vymazat
  5. Taky mi trvá dlouho si zvyknout :) Já už pracuji, jako vychovatelka ve školní družině a asistentka pedagoga. Dlouho jsem hledala práci co mi bude sedět a zakotvila jsem až ve škole :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, tak to máš skvělou práci :) mě by zajímalo, kolik máš plat, mě dost lidí odrazovalo, že to je málo placené.

      Vymazat

Okomentovat