Gnocchi s kuřecím masem se špenátem - recept

Krásný večer,

dlouho jsem přemýšlela, co bych vám sem dneska dala, jelikož jsem už vyčerpala všechny svoje články, které jsem měla uložené :D

Mám spoustu článků, které vám chci nasdílet, ale všechno postupně. :)

Tak jsem se dneska rozhodla, že vám  sem občas hodím nějaký ten recept, který ráda vařím a nebo peču.

Poslední dobou jsem si oblíbila hlavně Gnocchi. Přítelovi to moc chutná a o to víc je vařím. :D


Ingredience:
Kuřecí maso
Špenát
Olej
Sůl, pepř
Gnocchi 
Sýr
Smetana na vaření
Mouka na zahuštění 




Postup:

1. Rozpálíme si pánev s olejem a mezitím nakrájíme kuřecí maso na menší kousky. Maso dáme na pánev a okořeníme. Většinou dávám sůl a pepř.



2. Maso nechávám udělat až je měkké a potom přidám špenát, který většinou taky trochu nakrájím.



3. Dám si vařit gnocchi, kde dám vodu, vysypu gnocchi a vodu trochu osolím.


4. Když už mám maso se špenátem hotové, tak přidám smetanu a většinou to je dost tekuté, tak to zahustím moukou. 




5. Když už je vše hotové, tak smíchám směs s gnocchi a posypu to ještě sýrem. Dávám většinou ještě zapéct na chvíli do trouby.



DOBROU CHUŤ! 


Komentáře

  1. Něco podobného si také dělám, je to výborné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milují gnocchi nebo těstoviny se špenátem! :) Moc pěkný recept. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Receptový články miluju! A tyhle zapečené gnocchi?? Vypadají luxusně, mňam. Miluju snad všechny složky, co tam jsou :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat