Festival v Rumunsku - UNTOLD

Krásný den moji milí čtenáři,


dneska jsem se rozhodla vám zase ukázat jedno místo, které jsem navštívila minulý rok než jsem odletěla do Kanady za bráchou. Asi někdy v březnu se mě zeptala kamarádka, jestli bych s nimi nechtěla jet do Rumunska na festival. A já jsem si říkala proč ne.

Koupili jsme si lístky. Kupovali jsme VIP, ale pokud bychom zase někdy jeli, tak stačí obyčejné lístky, které člověk sežene, tak za 3 000,-





Cesta tam nám trvala několik hodin. Jeli jsme vlastně večer a přijeli tam ráno asi kolem deváté hodiny. 

Festival byl od 01.08 do 04.08. respektive do 05.08.

Na festivalu se nám moc líbilo. Já tento styl moc ráda poslouchám, takže pokud vás tento styl baví, tak určitě doporučuji někdy nějaký zahraniční festival navštívit.







A kdo tam všechno byl?

Robbie Williams, David Guetta, Armin Van Buuren, Timmy Trumpet, Don Diablo, Bastille, Nicky Romero, Martin Garrix, James Arthur a mnoho dalších.










NA FESTIVALU SE NÁM MOC LÍBILO. A CO VY? JEZDÍTE NA NĚJAKÉ FESTIVALY?



Komentáře

  1. Tak tento festival vyzerá skvelo. Ja som bola ešte v puberte v SNINE na festivale a od vtedy nikde. Chcela by som ísť budúci rok na Pohodu ale uvidíme.

    IT´S MY (30 TH ) BIRTHDAY !!

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak tam to vypadá nádherně!! Taky bych ráda někdy do zahraničí na festival, ale to si budu muset minimálně ještě pár let počkat :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky holky moc vám to sluší 💕😊 muselo to být super!

    OdpovědětVymazat
  4. Tam musela být úžasná atmosféra! :) Já byla na Beats for love loni a jinak moc na festivaly nechodím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy byla!! :) tam já jsem nikdy nebyla :D ale mám lístky na příští rok :)

      Vymazat
  5. Tak to musel být skvělý zážitek! :) Já zatím byla jen na Českých hradech :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsem zatím já osobně nikdy nebyla :) ale snad se tam jednou taky podívám!

      Vymazat
  6. Musela to být neskutečná atmosféra! :) Já na fesťáky nejezdím, asi by mě to několik dní v kuse nebavilo, i když dokud člověk nezkusí, neví :D :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že by tě bavit začalo :D musíš to zkusit a uvidíš! :)

      Vymazat
  7. Ty kamínky na obličeji jsou super a na festila jako dělaný :) Já upřímně festivaly moc nemusím, nemám ráda masy lidí, stání fronty na jídlo a pití, nepiju alkohol... Je to se mnou těžké... :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat