10 nejoblíbenějších míst v Kanadě, která stojí za to navštívit!

Krásný den vám všem moji milí čtenáři,

článek o Kanadě se vám líbil, a tak vím, že nebyl ani první a už vůbec nebyl poslední. Kanada je pro mě místo, kam se ráda vracím a vždycky vracet budu. A tak jsem vděčná, že mám bráchu, který tam už několikátým rokem žije a mohu tak cestovat a poznávat nová místa.

Dneska tu mám pro vás místa, která se mi líbila nejvíce a kam se ráda vracím. Většinou to budou jezera, protože těch má Kanada nejvíce ze všech a jsou prostě kouzelná. Mají takový to své kouzlo, kterým vás vždycky dostanou! :)

A dost kecání! :D pojďte se pokochat krásnými fotkami! :)

1. Lake Luise

Toto jezero jsem si zamilovala na první pohled. Bohužel nejsem jediná a potkáte tam plno turistů, kteří jsou stejnými milovníky jako vy. Z Banffu, kde jsem s bráchou bydlela tam jezdí autobus tuším, že cena byla kolem 10 kanadských dolarů.
Stojí za to ho navštívit, jak v zimě, tak třeba v době, kdy je nádherně! :) 






2. Peyto 

Další jezero. Mám pocit, že nic jiného tu skoro ani neuvidíte :D 
Ale nebojte, mám i jiná místa, která si zaslouží váš pohled na fotku a třeba i realitu! :)

Fotka z října 2018, kdy už byla trochu zima

Fotka ze srpna, kdy bylo hezké počasí 



3. Johnston Canyon

Tohle je taky jedna velká paráda a nádhera! V zimě to všechno zamrzne a pak to trvá než to rozmrzne :D ale je to skvělý a ta čistá voda! 



4. Drumheller 

Město, kterému se často říká Bad lands - díky krajině, kterou vidíte na fotkách. Ale byla to paráda, můžete navštívit i muzeum o dinosaurech.



5. Ha Ling Peak

Tady jsem si asi poprvé sáhla na dno svých sil, kdy jsem už myslela, že tam nedojdu. :D Lezli jsme nahoru, terén byl nic moc a bála jsem se, kdy poletím dolů :D
Nakonec jsme to dali a ten výhled stál pak za to! :)



6. Tent ridge 

Taky rozhodně stojí za to zkusit. Byl horší terén, ale dá se to zvládnout. Pak máte opět krásné výhledy!




7. Barier lake

Další kanadské jezero, které stojí za to navštívit. Není to tolik náročné a hlavně tam je méně turistů, protože není tak často navštívené.



8. Mount Norquay 

Nahoru i dolu můžete jet lanovkou. Pak uvidíte samou nádheru kolem sebe.


9. Lake O´hara

Trasa k jezeru trvala asi 1ékm, ale pak to stálo za to! :)


10. Takakkaw falls

Tak toto jsou druhé největší vodopády v Kanadě. První jsou Niagáry, ale to určitě všichni víte!




Tak co? Které místo se vám líbilo nejvíce nebo vás zaujalo? :) 

PS: Jsem ráda, že jsem si nějaké články napsala a uložila. Teď člověk jen klikne a je to!

Mějte se krásně zase příště! :)

Komentáře

  1. Krásný fotočlánek :) Přála bych si se někdy do Kanady podívat, musí to tam být okouzlující :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je naprostá nádhera! ♥ Máš štěstí, že brácha v Kanadě žije a ty můžeš díky tomu objevovat takto krásná místa :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a příroda :) Do Kanady bych se jednou moc ráda podívala, právě do národních parků a za přírodou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je pecka! Nádherný místa, který určitě stojí za návštěvu. Hned bych se tam nejraději vydala. :) Tak třeba se mi to někdy poštěstí ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ano, a když ano, tak to stojí opravdu za to! :)

      Vymazat
  5. mě se líbí vše takže bych navštívila všechno ♥ to se někdo měl závidím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za tento článek, Kanadu jsem kdysi měla na seznamu míst, která bych moc ráda navštívila a vidět a slyšet tipy od někoho, kdo tam byl, je skvělé! :) Některá místa znám ze školy, když jsem se je učila. :) Fotky jsou úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, tak snad se tam někdy podíváš. Stojí to za to! :)

      Vymazat
  7. WOW, skoro ani nevím co říct. Nádherné fotky, nádherná místa. Mně by stačilo dojít jen na jedno z těchto míst a už bych se odtamtud nehnula, ten výhled... no prostě paráda! Bohužel jsem zatím mimo Evropu nikdy nebyla, tak se aspoň můžu kochat fotkami jiných lidí ♥

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nádhera :) tak snad se někdy podíváš! :)

      Vymazat

Okomentovat