Spotřebováno za měsíc srpen

 Přeji vám krásné pondělí,

venku je ještě nádherné počasí, tak doufám, že si ho užíváte. Omlouvám se, že píšu až teď. Ale bylo toho teď docela dost co se týče školy. Minulý týden jsme v neděli odjeli na týden na turistický kurz, kde nebyl skoro žádný signál. Já jsem si z toho přivezla nemoc a antibiotika, takže bohužel hezkého počasí si užívám možná tak z postele. :) 


Dnes je tu konečně spotřebováno. Mám tu jen pár produktů, takže uvidím, jestli bude každý měsíc nebo jednou za čas. :)


BALEA - PĚNA NA HOLENÍ

Tak jako prvním produktem je pěna na holení od Balei. Musím říct, že tuto značku já mám moc ráda. Líbí se mi vzhledově a dokonce i cenově. Kupuji si od nich pěny na holení a hlavně sprchové gely. Toto je zrovna limitovaná edice, tak nevím, jestli ji ještě seženete. Mně vyhovuje, protože nemám citlivou pokožku a nádherně voní. Cena se pohybuje asi okolo 30-40 Kč.

Šampon Glisskur 

Tento šampon je určen pro velmi namáhané a lámající se vlasy. Je s pečujícím olejovým elixírem a komplexem tekutého keratinu. Vlasy by měl posílit a měly by se méně lámat. Já na lámání netrpím, tak bohužel nemohu posoudit. Každopádně mi šampon vyhovoval a hezky voněl. Seženete ho taky za pár korun.

Batiste suchý šampon

Asi to známe všichni, když se vám nechtějí umývat vlasy a sáhnete po suchém šamponu. Já už delší dobu mám v oblíbených produktech značku Batiste. Tento šampon patří sice mezi ty dražší, ale určitě kvalitní. Seženete ho kolem 130 Kč ale někdy bývá i v akci za 100 Kč. Mají různé varianty a vůně. Tento je zrovna s vůní třešní. Krásně voní a nezanechává žádné bílé stopy. Určitě vydrží i celý den.



Balea sprchový gel

Toto je taky limitovaná edice, ale třeba ho ještě seženete. Každopádně nešlápnete vedle, když si koupíte jakýkoli jiný produkt. Za mě je to levná věc a ještě k tomu nádherně voní a jsou i hezky krémové.

Yves Rocher - dvoufázový odličovač 

Tuto značku mám taky moc ráda. Minulý rok jsem si od nich kupovala adventní kalendář. Letos si ho chci pořídit zase, ale ještě nevím, kterou značku si vyberu! :) 
Tento odličovač byl super! Tím, že je dvoufázový tak bych si troufla říct, že by odlíčil i voděodolný make-up. Neštípe v očích a vše hezky odlíčí. Cenově tuším asi 100 Kč.


Co jste za poslední dobu spotřebovaly vy? :)

Komentáře

  1. Já si taky jednou koupila dvoufázový odličovač, ale pro mě to teda není. Mě to hrozně rozčilovalo, že se to pořád musí promíchávat :D Já jsem teď dopotřebovala tělový olej od Naturalis :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Suché šampony, to je občas neskutečná záchrana! Já si teď kupuju od Balei. za asi 55 Kč a jsou úplně stejné jako Batiste. A ten sprcháč od Balei mám taky a absolutně mi nevoní, chjo. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Balea mám taky moc ráda :). Upřímně si ani nevybavuji, co jsem za poslední dobu spotřebovala :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Sprchové gély a v podstate akékoľvek produkty od značky Balea úplne zbožňujem, tie ich vône sú dokonalé! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  5. Suché šampony od Batiste používám už dlouho a mám je dost ráda! Ten dvoufázový odličovač možná zkusím taky, hledám teď nějaký takový konkrétně na oči (na ty mi klasická micelární voda nevyhovuje, ale zase nemám ráda dvoufázové odličovače na celý obličej), tak uvidím, díky za tip každopádně ♥ Mimochodem, Balea doporučuju hlavně deodoranty, taky hrozně levné, ale ta vůně je fakt božská!!

    OdpovědětVymazat
  6. Balea je také má oblíbená značka. Suchý šampon jsem od Batiste chtěla zkusit, ale mně vyhovuje právě ten od Baley, tak jsem do něj zatím nešla. :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tenhle suchý šampon miluju, mám ráda tu vůni :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Ách Batiste, můj téměř každodenní doplněk, jinak řečeno nezbytnost každé matky :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Pekné produkty. Ja nikdy penu na holenie nepoužívam ale asi začnem :)

    Andula z blogu DISCOVERINGGLAM
    Najnovší článok nájdeš tu >> KEDY SME OBJAVILI KOŽU? A AKO SI SPRÁVNE VYBRAŤ KOŽENKOVÚ SUKŇU?

    OdpovědětVymazat
  10. Yves mám také ráda! Já jsem dodělala jejich sprcháč s arganovým olejem a růží.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat