Cestování po České republice - návrat k blogování?

 Ahoj,

už je to nějaký ten pátek, co jsem se neozvala. V říjnu jsem vydala poslední článek. Z ničeho nic mě psaní blogu přestalo bavit a taky se do toho přidalo i úmrtí v rodině před Vánoci, což není nic příjemného. Nedávno jsem se viděla s Káťou, která se mě shodou okolností na blog zeptala. Tak jsem si říkala, že bych se k tomu zase vrátila. Buď mě psaní bude bavit a nebo nebude. 

Nebudu se do ničeho nutit a tlačit. Za zkoušku to určitě stojí.

O jaké články byste měli zájem? 
Mým cílem je hlavně, aby Vás moje články bavily a líbily se vám. Většinou jsem články směřovala ke kosmetice, módě, ale i cestování a o mém životě. :)


Dneska jsem si pro Vás připravila pár fotek, kam jsme se během prázdnin vydali a co jsme navštívili. :)

Stezka Valaška



Lom Velká Amerika


Pravčická brána



Petřínská rozhledna 


Hrad Karlštejn


Vyhlídka Máj 



Zámek Dětěnice 


Hrad Trosky


Hrad Kost 



Klokočské skály 


Mumlavský vodopád 


Rozhledna Holedná


Navštívili jste nějaké místo, kde jsme byli? :)

Komentáře

  1. Jé, ráda tě zase vidím na blogu :). Ono když to člověka zrovna nebaví, tak by ani psát neměl, to nemá smysl, někdy ta pauza pomůže a pak to jde raz dva :). Páni, stihla si toho navštívit už hodně teda :). Já z těchto míst byla na Stezce Valašce, v lomu Velká Amerika, u hradu Karlštějna, v Klokočských skálách a na hradu Kosti :).

    Co se týče tematiky článků, hlavně ať psaní baví i tebe, ráda si přečtu cokoliv, ale nejvíce mě asi baví články ze života a cestování :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, to jsem ráda, děkuiji :)
      Koukám, že jsi byla na dost podobných místech! :)

      Vymazat
  2. Pauza určitě dává smysl, když to člověka nebaví, také jsem to měla. Moc pěkné fotky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to určitě lepší než se nutit! :) Děkuji

      Vymazat
  3. Koukám, že jsi jezdila hlavně po profláklých místech :D Já z výběru navštívila jen Trosky a Kost při dovolené v Českém ráji, kde jsme byli s taťkou několik let zpět :) mě baví nejvíc recepty, články ze života a články s cestováním :) hlavně se do ničeho nenutit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo většinou to tak bylo :D děkuji za tipy! :)

      Vymazat
  4. Ahoj. Jsem sice pravděpodobně na blogu poprvé, ale vítej zpět :) Jinak mě baví přesně to co jsi vypsala. Jen by to chtělo trochu zvětšit fotky a třeba jich přidat méně, protože větší fotky = dloooouhý článek :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat