Jaký byl měsíc: ŘÍJEN

Přeji vám krásnou pršící neděli,

Poslední dobou stále víc přemýšlím nad tím, kdy to všechno konečně skončí a my budeme znovu žít tak trochu normálně. Musím říct, že už mi to začíná lézt na mozek. Jsem vděčná, že mohu chodit alespoň na brigádu, protože bych se doma asi zbláznila. :D Samozřejmě se vystavují vysokému riziku, ale bohužel v dnešní době nemáte žádné místo, kde byste si řekli, že nic chytit nemůžete.

V říjnu se toho ani moc nedělo. Vzhledem k tomu, že je vše zavřené, tak nikam ani člověk nemůže.

Pár fotek ale pro vás mám. Jak trávíte své dny vy? Co děláte? Já jsem většinou v práci, dělám věci do školy, sleduji Netflix, čtu si a trávíte čas s rodinou a přítelem.


Brýle nosím docela často, ale s rouškou to je fakt na nic. :D


Černobílé fotky mají takové své kouzlo :)


Tyhle šaty jste mohli vidět v minulém příspěvku :)


Štěstí!


Růže - moje asi nejoblíbenější květina


Stihla jsem ještě kadeřnic a jsem fakt nadšená mám opravdu šikovnost kamarádku!


A občas i vlnky!


Dva roky problémů a teď mi nakonec strhla celý nehet. Bolest to byla šílená a chvíli to potrvá než to bude dobrý.


A ještě jedna ze salónu :)




Taky jsem dva víkendy strávila na volbách. :)


A tuhle semišovou bundičku miluji!

Jaký byl vás měsíc říjen? :)




Komentáře

  1. vlnky ti hodně sluší :)) i černé fotky mají své kouzlo, jak píšeš :) já jsem většinu času doma a pracuji na studiích no :D

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  2. Vlny jsou super, strhnuté nehtu znám, mně strhávali nehet na prsteníčku levé ruky. S nohou mám taky zkušenost, ale tam slezl sám a to je milionkrát lepší. Jinak super fotky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Snad bude nožka brzy v pořádku :) Brýle s rouškou jsou fakt na nic kombinace, ale co se dá dělat ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vlnky Ti moc sluší! Naštěstí moje kadeřnice má otevřeno pořád (stříhá mě mamka :D), tak jsem zrovna včera byla na stříhání :D Já také chodím hlavně do práce, jinak nic moc nepodnikáme :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Vlnky jsou super! Já je taky nosím ráda, ale většinou jsem lína si je točit :D Já se snažím chodit o víkendu na výlety, jinak akorát pracuju a koukám na seriály :D

    OdpovědětVymazat
  6. Závidím ti aspoň tu brigádu, já kvůli situaci už nemůžu ani pracovat. :/ Ke kadeřnici jsem byla také objednaná, no 2 dny předem přišlo omezení. :D Moc pěkné fotky, sluší ti to! :) A přeji, ať se nehet co nejdříve uzdraví, věřím, že bolest to je strašná. :/

    OdpovědětVymazat
  7. Můj měsíc říjen byl měsícem mých narozenin, změn k lepšímu a taky starostí. No, snad už bude brzy lépe. Vlasy ti moc sluší a doufám, že mohu už máš OK! Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto s Tebou souhlasím v tom, že kdybych měla být zavřená jen doma, tak se zblázním! Takže jsem taky moc ráda, že můžu alespoň dojíždět do práce! Snad tohle všechno brzo pomine a svět se vrátí alespoň z části do normálu.. Jinak super fotky, líbí se mi, jak takhle vždycky rekapituluješ celý měsíc! :)

    OdpovědětVymazat
  9. radši lilie ♥vlnky máš pěkné, u nás bylo plno již na volbách.
    u nás se předělával pokoj pro malou ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Také mám ráda růže, bohužel nevydrží tak dlouho jak bych od řezaných květin čekala, proto si pořizuji hlavně listopadky, karafiáty apod

    OdpovědětVymazat

Okomentovat