JAKÝ BYL MĚSÍC ZÁŘÍ?

Přeji vám krásný páteční večer,


Právě sedím u voleb a tak nějak nemám do čeho “píchnout” druhé kolo bývá vždycky slabší. Velkou část jsem věnovala škole, ale tam mám skoro hotovo. Samozřejmě jen na chvíli než pošlou další úkoly a materiály. Co vy máte on-line výuku? Chodíte k volbám?

Všechno nám pomalu zase uzavírají. Já jsem začala chodit do fitka. Nastavila si režim, že budu chodit pondělí a středa a ve čtvrtek bazén. A najednou vám oznámí, že se vše zavírá. :D Tak budu chodit víte kam. Tak jedině cvičení doma. :D 

Tak si to pojďte trochu zpříjemnit a mrknout jaké jsem měla září :)



Díky internetu jsem poznala skvělou kamarádku. Můžeme mrknout i na její blog! KLIK :)


Taky jsem s kamarádkou byla na takovém menším bazárku, kde jsme i my dvě prodávaly. :)


S mým přítelem a kamarádkou jsme byli na lodi Manene


Tohle je tak krásný zámek LEDNICE!!



Kousek od toho můžete navštívit Minaret


Moje párty kamarádka


S Káťou jsme navštívily bazárek KUP SI KARMU


Když nemáme školu, tak si to takto zpříjemňujeme 


Byla jsem v Praze na fotbale! Máme s taťkou permanentní vstupenku


Květiny miluji a od přítele vždycky potěší! :)


Tyhle šaty miluji jsou od mé kamarádky KLIK :)


Naše výtvory ze školy :D :D


Tohle je miluji, tyhle rána :)


Klasika, káva a dort :D


Na tom ujíždím :D



Jaký byl váš měsíc? :)







Komentáře

  1. Jé, to jsi měla krásný a pohodový září :) Já na začátku měla přijmačky na vš. Pak jsem hodně vracela do sociálního života po státnicích :D A taky začala chodit na novou brigádu. Bohužel poslední 2 volné týdny přes školou byl přítel pozitivně testován, tak jsme konec září byli doma :) Dortíčky vypadají moc dobře, mňam.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fíhá.. tak držím palce, ať to dobře dopadne! Doba je teď zlá.. :(

      Vymazat
  2. Ten zámok je nádherný :) Ja som v septembri navštevovala nemocnicu a rodila :D


    LEATHER DRESSES

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky! :) Online výuku mám také a nejhorší je, že i když jsem už ve státnicovém ročníku, musím řešit bakalářku, mám už i méně předmětů, tak ale v každém nás nutí dělat nějaké složité seminárky. :D U volem jsem byla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, úplně mám teď chuť si zajít někam na kafe a dortík :D Jsem ráda, že pro tebe září bylo takhle hezké :)
    Jinak s tím cvičením to mám stejně, ale já se prostě doma nedokopu, takže hot body for summer asi nic :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D teď můžeme cvičit max. doma a dortíky a kávu si dát tak doma :(

      Vymazat
  5. Mě štve, jak teď zase všechno zavřeli, protože taky nemůžu chodit do fitka ani do bazénu. Každopádně na zámek Lednice se taky chystám a strašně moc si ho přeji vidět :-) Tak snad někdy... :-) Září pro mě byl krásným měsícem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď člověk nemůže zase nikam, je to na prd. :/

      Vymazat
  6. Krásný článek a fotky, můj měsíc byl náročný. Hodně napjatý a pracovní, teď už to snad bude zase lepší. :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek a fotky :) Já září nesnáším, takže jsem ráda že už je říjen

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč nemáš ráda září? :D já možná tak, že začne vždycky škola no :D :)

      Vymazat
  8. Krásne zhrnutie mesiaca :) Po tej poslednej fotke mám veľkú chuť na palacinky :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Okomentovat