Nový foťák, budou i videa?

 Přeji vám krásnou středu,

Venku nám počasí stále přeje a je nádherně. Už někdy v srpnu jsem se rozhodla si pořídit nový foťák. Už jen kvůli tomu, že až zase jednou pojedu za bráchou do Kanady, tak ať mám pořádné fotky. Dalším důvodem byl blog. Fotky, které jste tu doposud viděli, tak byly focené na iPhone. 

Tak teď už se budu snažit fotit spíše na foťák, ale samozřejmě se objeví i nějaké z telefonu. :)



Tenkrát jsem vám dala možnost se na cokoli zeptat. Padla i otázka na to, zda bych někdy chtěla natáčet videa na YouTube? Jednou jsem už tuto možnost vyzkoušela, ale neměla jsem kvalitní foťák a ani mi to dlouho nevydrželo, protože se našli někteří lidi, kteří vám to hned znepříjemňovali. 

Takže zatím nemám v plánu natáčet videa, ale neříkám, že se někdy neobjeví nějaké video třeba nějaký vlog nebo tak. :)

Foťák stál 10 000,- byl zlevněný a ještě díky holkám z Cup of style jsem měla ještě slevu, takže byl skoro o půlku levnější. 



A jedna fotka už přímo z foťáku! :)



A co máte radši vy? Články nebo videa na YOUTUBE? :)



Komentáře

  1. Tak se těším na fotečky z foťáku, taky ráda používám foťák, ale někdy i telefon. :) Je moc pěkný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám moc ráda oboje :) Po večerech čtu blogy, ráno zase ke snídani si pouštím videa :) Já také jednu dobu natáčela, ale nebavilo mě stříhání. Také už mám starší ntb, tak mu to dost trvalo :) Přeji spoustu povedených fotek s foťákem!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně. Ráda kouknu na videa a ráda čtu blogy! :)
      Moc děkuji! :)

      Vymazat
  3. Gratulka k pořízení foťáku, myslím si že investice do foťáku se vyplatí, jelikož ty fotky jsou o dost lepší co se kvality týče a taky budeš moct dělat videa :)


    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych potřebovala nový foťák, mám sice zrcadlovku, ale už moc nefunguje, po každé fotce se vypíná a musím vytáhnout baterku a dát ji tam znovu, aby se o rozjelo. Těším se na tvé fotky a třeba někdy do budoucna i videa :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, tak snad si pak pořídíš nový :) děkuji moc :)

      Vymazat

Okomentovat