JAKÝ BYL MĚSÍC SRPEN: FOTKY

Krásný večer vám všem moji milí čtenáři,

tento článek jsem pro vás už měla rozepsaný, ale nějak jsem cítila, že se mi vůbec nechce a stálo by to .. no víte za co :D

Takže vždycky se řídím tím, že pokud se mi nechce, tak se do ničeho nenutím a napíšu článek jindy. Začala škola, takže to s články bude trošku hroší, ale polepším se (slibuji). Já tedy stále doufám, že nám školu zavřou :D a budu chodit do práce a u toho studovat doma.

Co se týče nějakých novinek, tak kromě mé stále brigády, kterou mám už čtvrtým rokem k tomu ještě přibyde doučování anglického jazyka na dvou místech + ještě u lidí se kterými se domluvím osobně. Z toho mám velkou radost, protože mě to baví.






























JAKÝ BYL VÁŠ SRPEN? :)

Komentáře

  1. Krásné fotky!!! Furt někde narážím na tu Přehradu Les Králoství.. strašně ráda bych se tam taky podívala. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky, určitě sis srpen pořádně užila ♥ Škoda jen, že ses u fotek více nerozepsala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak příště k tomu ještě něco připíšu :)

      Vymazat
  3. Krásný fotky a jak píšeš, nutit se do psaní není to pravý ořechový.. a o to víc se pak můžeme těšit na článek novej! 🤩

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky! :) A prajem veľa inšpirácie na písanie nových článkov :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky, krásně strávený srpen!!

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. super fotky :) hezky strávený měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Držím pěvné nervy u školy! :) A moc pěkné fotky, stihla si toho opravdu dost. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat