Cestujeme po Česku: Přehrada Les království a KUKS

Krásný den vám všem,

dneska bych vám chtěla dát dva tipy na výlety po České republice. Naše země je taky moc krásná a určitě jsou místa, kam se vyplatí jet se podívat.

My jsme s přítelem vyrazili na přehradu, která je velmi známá a jezdí sem hodně lidí. Od Pardubic to je asi hodinku cesty autem.










Navštívili jsme to v době, kdy bylo docela hezky, takže všude mraky lidí :D a vyfotit to bez lidí byl docela nadlidský úkol. :D

Zastavili jsme se ještě na občerstvení, kde jsme si dali burger a malinovku! :)



Pak jsme se zastavili ještě na Kuksu, který jsme měli po cestě. Tam už tolik lidí nebylo. :)








NAVŠTÍVILI JSTE NĚKDO TYTO DVĚ MÍSTA? :)

Komentáře

  1. Tyto dvě místa jsem ještě nikdy nenavštívila, ale děkuji za tip, vypadá to tam nádherně, je vidět, že jste si to užili! :)

    Dala jsem ti tady na blogu follow, budu ráda, když se budeš chtít podporovat a podpoříš i ty mě, pokud ne, nevadí. Měj se hezky.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, určitě doporučuji se tam podívat! :)

      Taky jsem dala! :)

      Vymazat
  2. Jeee, tato místa vůbec neznám, ale vypadá to tam krásně. Hlavně ta přehrada mě láká. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Nenavštívila, ale pokud to vyjde, tak chci na přehradu jen zítra, ale ještě uvidíme. Taky se mě právě moc líbí :) Btw. teď ještě v Pce nejsu, škola mi snad (dle přijmaček) začne 5.10., takže potom bychom se klidně mohly někdy sejít :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dej vědět :) a dobře tak pak dej vědět! :)

      Vymazat
  4. Moc krásné fotky! A jak tak koukám, tak jsi to vychytala dobře. Vypadá to, jakoby tam nebyla živá duše. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) .. pak už ano :D ale docela dlouho to trvalo, haha

      Vymazat
  5. Kuks je strašně pěkný, krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Místa neznám, ale vypadají krásně, super fotky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. U přehrady jsem byla, škoda, že na Kuksu ne. :D Krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná místa! :) Jen škoda, že je mám trošku z ruky :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. moc krásné fotky ♥ o tomto místě jsem už četla a působí pohádkově ♥ snad někdy ♥

    https://page-village-girl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat