Spotřebováno za BŘEZEN

Přeji vám nádherné pondělí,

u nás je snad 23°C a já teplo naprosto zbožňuji a miluji. ♥ Právě jsem přijela z doučování a rozhodla se vám napsat další článek. :) 

Tentokrát tu mám zase pár vypotřebovaných obalů, tak jdeme na to ! 



Balea lak na vlasy
Balea je levnější kosmetika, tudíž nemůžete čekat žádné zázraky. Tenhle tu mám už fakt dlouho, tak ho vyhazuji a nahrazuji novým od Syossu. :) Tenhle nebyl špatný, ale dlouho zafixované vlasy nevydržely, takže to byl takový průměr. Fixaci to mělo sice 5, ale přišlo mi to spíše, tak 3.


Batiste suchý šampón
Za mě nejlepší suchý šampón, který jsem zkoušela. Cenově nejsou ani drahé a mají velký výběr a každý si určitě vybere ten správný a pravý. Kolem 150,- a když jsou ve slevě, tak nějak i kolem těch 120,-. Já si určitě zase dojdu pro další. Voní krásně, vlasy vydrží tak půl dne a nebo celý den ještě nemastné. Nezanechává bílé stopy ve vlasech a udělá i trochu objem. 


Avon krém na ruce
Krémy od Avonu jsem si velice oblíbila. Hlavně tenhle kokosový a pak i ten s čokoládovým kakaem. Tenhle nádherně voní, je cenově dostupný okolo 30-50,- a vydrží dlouho. Hydratuje ruce a nemastí je. 


L´oreal micelární voda
Nebyla špatná, ale na micelární vodu od Garnier to prostě nemá. Dobře odličovala, nelepila ne pleti a víceméně i dobře odlíčila. Cenově je taky dostupná a stojí okolo 120,-. Znovu bych si ji nepořídila, protože Garnier je podle mě lepší a větší.


Dermacol Aroma Ritual
Dermacol je další moje oblíbená značka. Tuhle řadu mám moc ráda, jak jejich sprchové gely a mýdlový gel jsem si oblíbila. Kor tuhle vůni. Meloun krásně voní a hodí se hlavně na léto a nebo i jaro. Cenově kolem 60,- 




Avon voňavka Femme
Nepotrpím si na žádné drahé voňavky, protože mi to zatím přijde zbytečné. Ráda si objednávám ty z Avonu. Mám jich docela dost a tuhle mám moc ráda. Je taková jemná a trochu sladší. Vydrží taky dlouho a cenově vyjde asi za 150,-


Oriflame krém na paty a nohy
Má to krásný obal a vůně je po jahodách, ale upřímně na mě je až moc intenzivní a proto bych si už znovu krém nepořídila. Nebyl jinak špatný. Dobře se vsákl do pokožky a nohy byly krásně hebké a hydratované. 



Zkoušeli jste nějaký produkt ? A co jste spotřebovali vy ? :)

Komentáře

  1. Ja som asi neskúšala ani jeden produkt ale stále premýšľam nad tým suchým šampónom, len ja som ohľadom toho veľmi skeptická kedže mne nikdy žiaden suchý šampón nepomohol akurát tak detský práškový púder :D

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
  2. Tak z tohohle jsem nezkoušela vůbec nic.. ale mám ráda krémy na ruce od Avonu :)
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
  3. Dermacol sprchové gély majú nádhernú vôňu :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  4. Používám Batiste a sprcháče od Dermacolu, jsou super :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
  5. Ten suchý šampon jsem taky teď dopotřebovala:D. Byl super:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  6. Ty krémíky od Avonu miluji! :) Vždy mám čokoládový a teď chci zkusit kokos:)

    OdpovědětVymazat
  7. zkoušela jsem tu micelární vodu a byla jsem s ní dost nespokojená. Chápu, že každýmu sedí něco jiného, já po ní měla červenou vyrážku na obličeji. Od té doby si dávám pozor, co pořizuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to mě mrzí, ale každému vyhovuje něco jiného :)

      Vymazat
  8. Moc hezkej článek :) já jsem se teď rozhodla přidat spotřebováno až za nějakou dobu, abych toho měla hodně. Ale dermacol značku miluju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Už si ten Batiste musím taky někdy koupit :D Od Avonu jsou krémy super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Okomentovat