AP 24 bělící pasta na zuby

Přeji krásnou neděli,

už delší dobu vám slibuji recenzi na bělící pastu značky AP 24, kterou mám asi od února plus mínus. 



Pastu jsem si objednala u kamarádky. Cenově je tedy dražší, ale určitě se vyplatí a hlavně vám vydrží dlouho. Cena je tedy 350 ,-.
Co je rozhodně důležité je použít pastu na SUCHÝ KARTÁČEK. Nesmí se namáčet.  Vždy se musí použít jen malé množství. Doporučuje se velikost kuličky hrášku. :)
Čistit klasicky 2x denně a 2-3 minuty. Dobré je si vyfotit zuby před, abyste pak viděli nějaké výsledky. 




A jaký je můj názor ? S pastou jsem velice spokojená. Ráda si i čistím zuby, protože vidím lepší výsledky. Zuby jsou bělejší. Samozřejmě to chce čas a nemůžete očekávat výsledky po prvním týdnu. Pastu používám cca dva měsíce a používá ji i přítel, takže mi z pasty už něco ubylo, ale i tak mám stále dostatek a vydrží zhruba 3-4 měsíce záleží na tom kolik lidí ji používá. 

Přidávám i fotky (zuby nejsou tedy moje - nerada je ukazuji, protože je nemám rovné :D )




Slyšeli jste o této pastě ? :)




Komentáře

Okomentovat