Věci, které mám ráda v zimě

Přeji vám nádherný čtvrtek,

předem bych chtěla poděkovat za vaše milé komentáře. Je mi už trochu lépe. Sice pořád kašlu a mám rýmu, ale je to lepší. Tak snad se to nezhorší a budu brzy fit.

Jinak jdete zítra nebo v sobotu k volbám ? :) 


1. Svíčky
Ty mám ráda teda v každém období. :D Ráda je pálím a kupuji neustále nové a nové. Mám ráda i různé vosky, aroma lampy a i velké svíčky, které krásně voní. Dlouho jsem si chtěla koupit svíčku Yankee candle. Jenomže mě vždy odradila cena. Jednou jsem se konečně "dokopala" ke koupi. Vybrala jsem si tu nejmenší velikost s vánoční tématikou věnec z červených jablíček. Pěkně voní a brzy ji budu mít vypálenou. Cenově za 350,- i s poštou.





2. Knížky
Když je venku zima nebo prší a nikam se mi nechce, tak je tohle ideální čas na čtení. Ráda se zabalím do deky a čtu si. Musím říct, že jsem s tím konečně trochu pohnula a přečetla teď dost knížek a začalo mě to zase opět bavit, tak jako kdysi.




3. Teplé ponožkyChlupaté ponožky na zimu jsou pro mě nutností. Nerada bez nich spím, protože když se v noci často odkopávám, tak mi táhne na nohy. :D Na víc jsou příjemné a teplé a dokonce mám ráda i ty různé vzory, které jsou opravdu pěkné a často povedené a roztomilé.



4. Deka
Jsem velkým milovníkem chlupatých dek. Ráda je používám, když si jdu třeba číst a nebo když sedím u počítače a je mi zima, tak se do ní často balím. Občas jsou častým pomocníkem, když mi je pak v noci zima. :D 





5. Bruslení
Já vždycky milovala brusle. V létě jsou to kolečkové a v zimě na led. Ještě jsme bohužel letos nebyli, protože zatím se nikomu nechce a já nechci jít sama, že jo. :D Tak snad ještě letos vyrazíme. Nejvíc mám vždycky hrůzu, když je plno a před vámi padají malé děcka a vy neumíte kloudně brzdit. :D 



6. Vánoce
Jeden z důvodu proč mám vlastně ráda zimu jsou Vánoce. Ale tak to je snad každý ne ? Jako malá jsem se vždycky těšila, ale to si myslím, že každý z nás. Miluji péct cukroví, zdobit stromeček, kupovat dárky, balit dárky, navštěvovat příbuzné. Prostě celou tu vánoční atmosféru mám ráda.






7. Sníh
Bohužel tam je to takový horší. Já jsem milovník léta, tepla, sluníčka. Tu zimu tolik nemusím, ale vždycky si na ni najdu nějaké krásné věci. Sníh mám ráda, když drží a je krásně bílý a není to taková ta "břečka" nebo jak to nazvat. 




8. Čaj, káva, svařák a trdelník

Ano samozřejmě, že si to můžete dát i jindy než v zimě. Ale na mě to působí líp v zimě, kdy vám je zima chcete se něčím pořádně zahřát, zabalit do deky a číst si to - to je můj ideální odpočinek. Trdelník miluji na trzích, které mám taky ráda a nasávám vánoční atmosféru. 



A co máte na zimě rádi vy ? :)



Komentáře

  1. Svíčky miluju v zimě nejvíc :) mám svoji oblíbenou aroma lampičku od yankee candle + vosky, což mi přijde dost levnější varianta a také se mi to líbí více :)). Jinak chlupatý ponožky a deky miluju!!��

    Shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se svíčkami s tebou souhlasím. Do Yankee Candle jsem se zbláznila a pálím jak vosky, tak i svíčky. No a deka a pořádné chlupaté ponožky jsou základ :) Bruslení miluji, ale letos jsem ještě bohužel nebyla, takže to musím napravit. Napsala jsi to pěkně, tak pohodově :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju čaje, svíčky a deky :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sviečky a chlpaté ponožky zbožňujem aj ja, ale ten posledný bod je asi najlepší! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  5. Já si za tuhle zimu hodně oblíbila právě svíčky :) deka, teplé ponožky a čaj (u mě spíš horká čokoláda) jsou klasiky, bez kterých zima není zimou :) u voleb jsem byla, ale spokojená s výsledkem bohužel nejsem, co se dá dělat :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak hold bude. Někdo spokojený a někdo ne.

      Vymazat
  6. Svíčky miluji také! Knížky též a teď právě sháním nějaké takové, jaké máš na fotce, ty různé psychologické nebo jak je nazvat :D Já v chlupatých ponožkách spím i v létě :D Vánoce taky miluji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle knížky jsou za mě nejlepší. Nedávno jsem na ně takhle "najela" a oblíbila jsem si je :)

      Vymazat
  7. U voleb jsem byla :) Na zimě asi nejvíc miluju atmosféru vánočních trhů a vánoční výzdobu :) A s tím samozřejmě i trdelník, který jsem se už snažila upéct ve zdravější formě. Také miluju vůni upečeného cukroví a svíček :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, trdelník bych taky někdy mohla zkusit :D :)

      Vymazat

Okomentovat