Plány na rok 2018 (sny, cíle)

Přeji vám krásný nedělní večer,

pár dní od nového roku už uběhlo a já jen pevně doufám, že bude lepší a úspěšnější než ten minulý. V pátek jsme byli s přítelem v kině na Špindlu a bylo to super. Skvělá komedie, kde jsme se smáli snad od začátku až do konce. Dneska jsme hráli bowling, ale dneska mi to moc nešlo, tak snad příště to bude lepší. 

Dlouho jsem přemýšlela jaký článek pro vás dnes připravím a pak mě napadlo(z čista jasna :D) že bych si mohla sepsat plány na rok 2018 a podělit se o tom s vámi. :) 


1. Telefon
Jelikož už telefon chci hodně dlouho, tak je to první věc, kterou mám v plánu si pořídit. Chci ho koupit hned co mi přijde v lednu výplata. Dlouho jsem rozmýšlela nad tím jaký si vlastně pořídím. Tento (Lenovo) mám už tři roky a mám prasknutý sklíčko a už mi pomalu a jistě odchází baterka a nabíjím každý den a někdy i 2x denně. Rozhodla jsem si pořídit iPhone. Už několikrát jsem nad tím uvažovala, ale vždycky jsem ho zamítla kvůli tomu, že je to "předražené". Což je na jednu stranu pravdu je to drahé a mě to přišlo zbytečné. Jak jsem ale hledala telefony, tak jsem si uvědomila, že vlastně jiný ani nechci, že toho iPhone chci. :D A tak jsem začala šetřit. Chci si pořídit SE, který stojí 10 000 ,- Líbí se mi vzhledově a každý ho vychvaluje. :D 




2. Přestěhování pokoje a vybavení 
V létě jsme se měnila okna a tak budeme muset vymalovat, takže se rozhodně na jaře začne s vymalováním pokoje a pak bych chtěla přestěhovat i nábytek. Ráda bych aby to zase vypadalo trochu jinak. Taky nemáte rádi, když je to neustále stejné ? Já často měním výzdobu a i často stěhuji věci. :D
Dále bych si chtěla pořídit konferenční stolek, kam bych si mohla pokládat jídlo, pití. K tomu bych si ráda pořídila i křeslo, kde bych chtěla sedět, číst si a relaxovat. Takový ty večery s dekou, knížkou a s čajem v ruce jsou podle mého nejlepší na odpočinek. :)



3. Cestování
Čím dál víc mám chuť někam vyrazit. Chci začít cestovat a poznávat nová místa, nové lidi. Letos bych se ráda podívala do Londýna, kde jsem byla někdy před 6 lety a moc se mi tam líbilo. Dále bych chtěla navštívit Nizozemsko, Španělsko, Německo, Polsko, Rakousko. 
Doufám, že alespoň nějaké to místo se mi splní. :)

(Drážďany)

(Madrid)

(Londýn)

4. Maturita
Sami moc dobře víte, jak na tom jsem a pokud ne, tak mi chybí maturita z českého jazyka respektive z didaktického testu, který budu dělat začátkem května, tak snad bude více štěstí než v předešlých zkouškách. 


5. Sportovat
Občas jsem si šla zaběhat a nebo zacvičit. Zahrát si občas basketbal a nebo teď momentálně chodíme hrát bowling, který mi momentálně hodně přirostl k srdci a neskutečně mě baví a naplňuje (hrajeme totiž amatérskou ligu :D). Ráda bych začala pravidelně běhat a i cvičit, abych se cítila dobře. Nepotřebuji zhubnout, ale třeba jen zpevnit tělo. :)




6. Strava + vaření, pečení
Chtěla bych začít trochu zdravěji jíst. I když musím říct, že už se toho dost změnilo a necpu se tolik sladkými jako tenkrát. Zeleninu a ovoce jím docela pravidelně, ale chtěla bych i tak to trochu všechno zlepšit a hlavně přibrat, protože jsem docela dost hubená. :D A pravidelně pít, jelikož piji málo a měla bych vypít, tak 2 litry denně a já dám většinou jen litr a někdy ani to ne. :/ Ještě bych se ráda naučila péct a vařit. Něco málo zvládnu, ale není to nic extra a přece jen už mi táhne na 21 a stále mi vyváří maminka :D .

7. Vysoká škola a nebo vyšší odborná
Mým cílem bylo po maturitě jít na vysokou a nebo na vyšší odbornou školu. Díky maturitě z češtiny se to trochu zkomplikovalo. Vlastně docela dost, ale to už je pryč. Stále chci zkusit podat přihlášky a třeba se usměje štěstí. Ráda bych zkusila něco s angličtinou a lákal mě marketing s managementem, ale tam bych asi nedávala matematiku. Tak uvidíme. 


8. Jet na fotbal
To je mým velkým snem už od doby, co jsem začala fandit Liverpolu. Což už nějaký ten pátek bude. Mám pocit, že už to bude 9 let, co jim fandím. Ráda bych se na zápas podívala, prohlédla si stadion. Doufám, že už mi to letošní rok vyjde. Jen se trochu naučit šetřit, že, Markéto ? !



9. Víc číst
Když jsem byla menší, tak si pamatuji, že jsem často chodila do knihovny a četla knížky o sto šet. Bohužel mě to po čase nějak přešlo a spíše jsem zlenivěla. Teď mě to ale zase chytlo a začínám opět číst a baví mě to. :) Teď čtu Továrna na sny a je to skvělá knížka. Začala jsem ji číst v pátek a dneska ji nejspíš dočtu. Čte se totiž sama. :)


10. Začít šetřit 
Určitě to všichni dobře znáte. Každý z nás má špatné vlastnosti bez toho bychom nebyli lidi - nemůže být přece perfektní a bez jediné chybičky. Mám tolik špatných vlastností, které bych se chtěla odnaučit (třeba kousání nehtů- hrůza co ? Snad nejsem jediná :D a proto si radši dám umělé, které si stejně koušu :D ). Mezi ty další patří neustále utrácení za blbosti. Někdy to jsou opravdu věci, které vlastně ani nepotřebuji a nebo je nemusím mít jako je věčné nakupování oblečení a pak si stoupnout a říct "Nemám co na sebe" typická ženská, ale určitě nejsem sama, že ? :D Ráda bych více šetřila a začala uvažovat, jestli tu věc opravdu potřebuji a nebo ji vlastně jen chci mít. Doufám, že rozumíte jak to myslím. Doufám, že se mi to alespoň trochu povede. 


11. Méně se stresovat více se radovat 
Mým dalším špatným zlozvykem a nebo vlastností je stres, strach, nervozita a nevím co ještě. Jsem člověk, který se bojí každé nové věci, mám strach ze zkoušek (jak můžete vidět, tak se to podepsalo i na češtině, kde ten stres mi hodně ublížil). Chtěla bych méně přemýšlet negativně a více myslet pozitivně. 


A jaké plány na rok 2018 máte vy ? :)














Komentáře

  1. Hrozně moc držím palečky ať zvládneš ten didaktický test!!! :)
    Jinak mám to stejné, že musím šetřit a více číst! :D A cvičení se mi momentálně od října/listopadu daří docela pravidelně, tak doufám, že mi to vydží! :) A doufám, že se ti cíle splní :))

    OdpovědětVymazat
  2. Plány jsou to bezvadný a také držím palce při testu z češtiny!^^ Určitě výjdou všechny cíle, rok je na to dlouhý dost. :)
    Upřímně letos ani žádné zvláštní cíle nemám, spíš jen povinnosti, co mi klepou na dveře. Ale jsou to povinnosti vcelku příjemné. Jsem se vším tak nějak spokojená. Vlastně mým největším cílem může být udržet si to všechno tak, jak to mám teď. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) .. když jsou povinnosti příjemné, tak je to jedině dobře. Tak držím palce! :)

      Vymazat
  3. Skvělé plány! Budu držet pěsti u maturity a v cestování, ať poznáš plno krásných míst ! :) Taky jsem uvažovala nad pořízením Iphonu SE, už loni, ale nakonec jsem dala přednost Huawei a nemůže si stěžovat ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) .. já přemýšlela i nad jinými (Huawei a Lenovo), ale nakonec jsem vybrala iPhone :D :)

      Vymazat
  4. Já bych ti doporučil mobil značky Huawei... Má ho hodně lidí sice, ale mí známí si na něj vůbec nestěžují :D a přítel má Lenovo a právě mu baterka vydrží strašně dlouho :D Já cestování miluji, proto ho i studuji a taky bych chtěla moc cestovat, doufám, že na to budou peníze a čas:) Doufám, že se ti už didaktický test podaří, pak si můžeme sdělit pocity, vlastně mě už čeká taky, ale bohužel i další části a celá maturita :D Cvičení je super:) Já mám ráda domácí posilování a procházky:) Já bych zas potřebovala trochu zhubnout a taky trochu zlepšit stravu :D O čem je ta knížka Továrna na sny?:) Já taky potřebuji míň stresu a strachu.. zase stresuji z každé bolesti a hned si myslím, že umírám.... Doufám, že se ti všechno vyvede!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tím jsem taky přemýšlela, ale nakonec jsem zvolila iPhone :D :) .. klidně můžeme, budu držet palce! :) .. Knížka je o různých krocích, jak být šťastná a různé zážitky v Londýně, Bali, Thajsku a tak - doporučuji je skvělá! Přečetla jsem ji během tří dnů :)
      Tak to máme úplně stejné :D držím palce se vším ! :)

      Vymazat
  5. Tak držím palce, ať se věci vydaří :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mam takové cíle pro tento rok, tak doufam ze jich co nejvíce stihnu :) a to samé samozřejmě přeji i tobě ať se ti splní :) Ten IPhone si uz klidně můžeš koupit i snad 7, teď ji mají ve slevě a za dobrý peníze :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice mají, ale je to pro mě už o dost víc, ale uvidím. Spíše SE :)

      Vymazat
  7. Šetřit, to by se mi hodilo :D

    OdpovědětVymazat
  8. Perfektní plány. :) Taky bych ráda více četla knihy.

    OdpovědětVymazat
  9. Pekne si to všetko spísala :) Londýn len odporúčam mňa nadchol a veľmi, veľmi inšpiroval :) Inak ten Madrid by som si aj ja rada pozrela ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem tam byla a moc se mi tam líbilo. :)

      Vymazat
  10. Já Iphone SE mám a jsem maximálně spokojená...
    Jinak máš skvělé plány:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat

Okomentovat