Pár maličkostí, co jsem si za poslední dobu koupila

Přeji vám krásnou sobotu,

bohužel u nás všechen sníh, který napadl brzy hned zmizel. Takže to opět vypadá na Vánoce na bahně, což je docela škoda, nemyslíte ? Máte u vás sníh ?
Doháním všechny resty na poslední chvíli. Uklízím, balím dárky, potřebuji ustrojit stromeček a přijde mi, že nic nestíhám. Každý rok si říkám, že příští rok začnu se vším dřív, ale nikdy to nedopadne. Myslíte, že se to příští rok změní ? :D

Vy už máte všechno hotové ? :) Nebo jste taky jako já a jste ve stresu s tím, že ještě skoro nic nemáte ?

Jelikož mám ráda svíčky, vonné vosky, tak jsem se rozhodla si konečně objednat Yankee candle, kterou jsem chtěla už hodně dlouho, ale vždycky mi bylo líto těch peněz. :D Vybrala jsem si menší variantu s tím, že jsem zvolila s vůní věnce z červených jablek. Na Vánoce je ideální a opravdu krásně voní a provoní celý pokoj. Cenově byla za 279 + pošta. A objednávala jsem ze stránky Yankee candle.

Potom tu mám objednávku z Avonu, kde jsem si vybrala sprchový gel a tekuté mýdlo s vůní malin a vanilky (sprchový gel mám u přítele). Pak jsem si vybrala sadu Avon Luck já totiž tuhle voňavku zbožňuji. Sada obsahuje tělové mléko, parfémový tělový sprej, a pak malá a velká voňavka 50 ml a 30 ml. Cenově vyšla na 490,-




Pak jsem dlouho sháněla čepici na zimu. Mě totiž se skoro žádná nelíbí a hlavně mi žádná nesluší. Tak jsem si objednala tuhle od Shopaholic Nicol. Odkaz Ztracený kulich

Z kosmetiky jsem si ještě pořídila od Adidasu sprchový gel a sprej. A zašla jsem i do Yves Rocher, kde mají nádherné limitované vánoční edice.Vybrala jsem si sprchový gel. Pak tu mám klasiku a to pěnu na holení od Balei se kterou jsem spokojená a stojí pár kaček. Rozhodla jsem se zkusit micelární vodu od Lorealu :)

Z oblečení jsem si pořídila obyčejnou mikinu, legíny a svetr a vše je od značky Cheroke. :)



A co jste si pořídili vy ? :)


Přeji Vám krásné Vánoce plné pohody, štěstí, zdraví a lásky. Nezapomeňte, že dárky nejsou tak důležité jako čas, který strávíte s rodinou a svými nejbližšími. :)



Komentáře

  1. Hezké věci :) dělat si radost je důležité :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila jsem si před týdnem stejný gel na holení :) Vánoce bez sněhu mě taky mrzí a to to ještě před týdnem vypadalo celkem nadějně, co se dá dělat.

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, nadějně to vypadalo, ale bohužel . :/

      Vymazat

Okomentovat