The Liebster Award 2017

Přeji vám krásnou sobotu,

včera jsem se rozhodla nakoupit pár dárků na Vánoce. Vždyť už to je za měsíc. Jak to všechno utíká, nezdá se vám ? Upřímně to byl docela blbý nápad jít včera nakupovat → pátek a ještě k tomu Black Friday, takže vám je asi jasné, že všude narváno. Ale něco málo jsem pořídila. :)

Dnešní článek bude trošku povídací. Nominovala mě do něj Lenka
Za což ji velice děkuji. Cílem je zodpovědět otázky, které mi byly položeny a vymyslet další a nominovat i ostatní blogerky. :)

Tak jdeme na to, snad se vám článek bude líbit. :)

1. Co tě k blogování dostalo ?
Už jako malou holku mě to zajímalo. Tenkrát mi to ukázala kamarádka a měly jsme společné blogy. Nejprve jen o celebritách, zvířatech a tak dále. Co vám budu vyprávět. Kdo jste blogoval dříve, tak asi víte o čem mluvím. :D  Pak jsem s tím na chvilku přestala, ale začalo mi to chybět a tak jsem si založila nový blog a ten vy právě čtete. :)

2. V čem tě blog naplňuje ?
Blog mě naplňuje hlavní tím, že když napíšu nový článek, tak z toho mám radost. Radost z toho, že ho někdo čte, že někdo odpoví pod článek pěkným komentářem. Vaše komentáře mě naplňují a dělají radost a jsem za každý komentář neskutečně vděčná a vážím si toho. Jste skvělí, bez vás by to nešlo !

3. Děláš si grafiku a nebo fotky k článkům sama ? Jestli ano, jaký program nebo foťák používáš ? 
Fotky k článkům si dělám sama. Fotím bohužel jen telefon, který nemá zase takovou kvalitu. A občas fotím i na foťák od značky Olympus. Když chci upravit fotky, tak používám stránku ipiccy.com

4. Jaký tip článků tě nejvíce baví psát a proč ?
Občas mám ráda ty články, kdy píšu "o životě" buď o svém a nebo o nějaké zkušenosti a nebo zážitcích. Baví mě psát o kosmetice, ačkoli nejsem žádný profík. :)

5. Jaké je tvoje vysněné povolání ?
Tuhle otázku nemám vůbec ráda a asi vás napadne proč. Nedokážu na ni totiž odpovědět. Ptá se mě na to hodně lidí a já prostě nevím. Když jsem byla malá, tak jsem po každé chtěla dělat něco jiného, ale to je u dětí normální. :D  Odpovím asi takhle moje vysněné povolání by mě mělo bavit a mělo by mě nějak i uživit. :)

6. Máš nějaký zajímavý či divný zlozvyk ?
Bohužel mám, ale tak to má určitě každý. Mým nejhorším zlozvykem je kousání nehtů za což se opravdu stydím a proto jsem si nechala dát i umělé nehty (teď je momentálně ale nemám). Koušu si nehty, když jsem třeba nervózní a to já jsem docela často.

7. Jaký máš další koníček kromě blogu ?
Hrajeme s rodinou a s přáteli bowling, který mě neskutečně chytl a hodně mě to baví. Ráda si chodím zaběhat, posilovat. Basketbal mě ještě vždycky hodně bavil a hrála jsem ho i závodně. Ráda čtu knížky. :) Ráda sleduji filmy, seriály. Miluji seriál Přátelé, který mě baví sledovat pořád dokola a neleze mi to na nervy. :D

8. Tvoje vysněná dovolená ?
Určitě někde u moře, kde svítí sluníčko, kde je písčitá pláž. Ale nepohrdnu ani Londýnem, který jsem si zamilovala, když jsem tam byla poprvé. Ráda bych se podívala do Nizozemska a klidně i další země. Je to můj sen navštívit alespoň pár zemí. :)

9. Kdo je tvůj vzor ?
Tohle je tak těžká otázka. Můj vzor je Steven Gerrard (fotbalista), který byl skvělý hráč a i úžasný člověk (což i nadále je). :)

10. Chtěla by jsi v budoucnu natáčet na youtube ?
Už jsem jednou natáčela, ale moc dobře to nedopadlo. Hlavně se to docela rozkřiklo a já nechtěla aby to vědělo tolik lidí, co znám. Znovu zatím do toho jít nechci, i když mě to láká, tak zatím moc ne. :)


(Nechtěla jsem aby tu nebyla fotka, tak aspoň tuhle z Primarku) 



Nominuji



Otázky pro nominované 

1. Kdy jsi začala blogovat a proč ?
2. Máš nějaké spolupráce ? 
3. Používáš nějakou dekoraci, když jdeš fotit fotky k článku ?
4. Ví tvoji rodiče nebo kamarádi, že máš blog ? Poku ano, co na to říkají ?
5. Chceš se věnovat blogu i třeba za 5 let ?
6. Jaké články ráda čteš u jiných blogerů ?
7. Čerpáš někde na stránkách inspiraci k psaní článků ?
8. Jezdíš někam na trhy o Vánocích ?
9. Píšeš články doma nebo sedíš třeba někde v kavárně ?
10. Sleduješ někoho na youtube ? Jestli ano, tak koho


Komentáře

  1. Přesně jak píšeš s tím blogováním o celebtritách atd.. tak jsem měla to samé :D. S tím vysněním povoláním taky nemám ráda, když se mě na to někdo ptá :D a ani nevím proč jsem jí tam dala, ale mám to samé, že chci aby mě to bavilo a uživilo :).
    Bowling miluju! :D Vždy chodíme s rodinou a hrozně mě to baví i když mi to někdy nejde :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat