Malé spotřebováno

Krásný večer vám všem,

dneska jsem se rozhodla, že vám ukážu své malé spotřebováno. :D Přijde mi, že to nějak flákám a mám toho čím dál míň :D tak snad příští měsíc bude jiný. :D :)

Zítra vám sem dát fotky z Air festivalu na kterém jsme byli minulý víkend v Hradci Králové. :)

Oriflame maska na obličej
Jelikož ráda objednávám z Oriflamu a z Avonu, tak jsem se rozhodla zkusit tuhle masku, která nebyla vůbec špatná. Vyčistila mi krásně pleť, dokonce pár černých teček ubylo. Pleť nebyla vysušená ale hydratovaná a maska pěkně voněla. Takže za mě super ! :)

Katty Perry sprchový gel
Mám ráda sladké vůně a tohle bylo pěkně slaďoučké, možná až moc, ale mě to upřímně nevadí. Ale předem upozorňuji, kdo nemá rád sladké vůně, tak to pro něj nic nebude. Gel voněl i po té co jsem vylezla z vany a takové gely u mě mají velké plus !

Balea sprchový gel
Tento každý vychvaloval a já se bála, že ho ani neseženu. :D Nakonec jsem ho vyhrála a byl celkem fajn, ale nebylo to takové bum jak každý říkal. Mít bych ho nemusela. Má pěkný obal a pěkně voněl.


Addidas vonavka
Už jsem ji jednou měla a byla jsem s ní spokojená, tak jsem si ji pořídila znovu. Opět taková trochu sladká vůně. Krásně vydrží pár hodin a nedělá žádné fleky což je pro mě velice důležité.

Aussie 3 minutová maska
O této masce jsem psala i recenzi na tu máte odkaz dole. Za mě jedna z nejlepších masek, kterou jsem zkoušela. Nádherná vůně a vlasy po ní byly hebké, jemné, lesklé a posílené. Prostě mě mile překvapila a určitě ji někdy zkusím znovu. A to jsem ji kupovala asi za 40,- v nějaké slevě :D což je zadarmo skoro. :D :)



 Co jste vypotřebovali vy? :)

Komentáře

  1. Ta Balea s jednorožcem vypadá dobře :) přemýšlím, co jsem v poslední době spotřebovala, snad jen odličovací tamponky :D mám teď docela zásoby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to je docela dobré :D já teda "malé" :D

      Vymazat
  2. Belea je jedna z mých oblíbených značek na sprcháče :D, ale teneto jsem nezkoušela :). Od Aussie masku máme doma, ale nikdo jí moc nepoužívá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda jejich sprcháče :) .. aha to je škoda :D

      Vymazat
  3. Přesně tuhle addidas mám taky doma už po několikáté :) A určitě vyzkouším tu masku od Aussie, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  4. Balea má prostě skvělé věci :) a ten adidas mám také a naprosto ho zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat