Air Festival v Hradci Králové

Krásnou sobotu vám všem,

včera jsme trošku oslavili a zapíjeli moje narozeniny. Bylo to super, byli jsme na bowlingu, sednout si na večeři a popíjeli jsme. :) Dostala jsem poukázku do Intersportu, poukázku na motokáry, čokoládu, bonboniéru, láhev vína. :)


Minulý víkend jsme byli na Air festivalu v Hradci Králové (28.7-29.7.2017) přijeli jsme tam v pátek večer a dostalo nás, jak dlouho jsme museli čekat na vstup. Měli otevřené jen asi tři pokladny a lidi, kteří tam čekali s námi nám říkali, že tam čekají už čtyři hodiny, což byl fakt jako mazec. My jsme čekali asi hodinu, takže to se ještě dalo. :) Takže první jejich mínus, když věděli kolik lidí přijede. Dalo se platit jen čipem na který jste si dobili peníze. Což mě přišlo takové blbé, prostě mám radši když platím hotově.







Pak další mínus byl povrch, za který úplně nemůžou, ale byl to děs (můžete vidět na fotce) všude samá voda, bahno. Takže jsme měli boty celé špinavé a rifle samozřejmě taky.

První den jsme spali v autě a druhý den ve stanu. Sobotní večer jsme si užili asi nejvíc. ♥ Interpreti stáli opravdu za to a my si jen vychutnávali tu skvělou atmosféru. :)





Lístek nás stál 990,- a kemp na dvě noci stál 400 ,-


A co vy byli jste na nějakém festivalu v poslední době ? :) 

Komentáře

  1. Muselo to být super. To čekání je na nic, ale už jsem to slyšela letos od pár lidí na různých festivalech, že u těch vstupů je to na nic. Ale aspoň to pak stálo za to. Mimochodem všechno nejlepší k narozeninám :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jste si museli pořádně užít. Já snad na žádném festivalu nikdy nebyla :D nijak to není uplně pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nebyla, ale podle fotek to musel být super zážitek :) akorát z té fotky s botami moje nové čisté boty pláčou :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat