Co dělat když je venku tak hnusné počasí

Krásný večer vám všem,

konečně zase píšu nějaký ten článek. Dneska jsem přijela z práce a jsem docela unavená a i bez nálady, nevím jestli je to tím počasím nebo čím to je. Rozhodla jsem se vám dát pár rad nebo tipů, co dělat, když je venku takovéto počasí. Tak snad se vám budou hodit a třeba něco zkusíte. :) A nebo zjistím, že děláte to samé. :)

PS: Všem Kristýnkám přeji všechno nejlepší k svátku. :)

1. Číst si knížku nebo časopisJá moc v poslední době čas na to nemám, avšak se přiznám, že tu mám tolik knížek od Vánoce a ještě jsem je nestihla přečíst, takže v tomto počasí, když nejsem v práci se to náramně hodí. :)


2. Spánek
V tomto počasí je člověk unavený a spánek je někdy super zabiják, jak zabít čas, když prší.


3. Poslouchání písniček, pouštění filmů/seriálů
Tohle je podle mě ten největší relax, co může být. Člověk si krásně odpočne a ještě se podívá na něco pěkného. :)


4. Cvičení 
Protože ráda cvičím, občas chodím běhat, ale když to nejde, tak to cvičení doma je skvělé. Člověk se pak cítí dobře. (Určitě brzy čekejte článek jak cvičím. :) )


5. Uklízení
Jelikož nejsem zrovna typ člověka, kterého by uklízení bavilo, ale mám zase ráda pořádek a uklízení během deštivého dne nelituji a jsem pak spokojená, že nemusím uklízet během slunečných dnů. :)



A co děláte vy  ? :)

Docela mě to počasí už štve, co Vás ?




Komentáře

  1. V tom teda souhlasím a hlavně v poslechu hudby, filmy a spánek. Zrovna dneska jsem pocítila jak změna počasí působí na člověka a myslela jsem, že usnu i v práci :D Na knížku si dělám čas už hrozně dlouho, tak snad jí ještě stihnu přečíst než se udělá zas to vedro :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si vezmem knižku do ruky, píšem články alebo chatujem s priateľmi.

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou další dvě možnosti na které jsem zapomněla :D

      Vymazat
  3. Preferuji trojku a pětku, jsem trochu uklízecí maniak :D a jinak si třeba zahraju nějakou oddechovou hru, píšu na blog. Celkem mám to deštivé počasí ráda, je to takový relax :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já občas, ale ne teď přes to léto a skoro stál. :/

      Vymazat
  4. Já teda ráda uklízím a to hlavně večer a nebo v noci :) RÁno se pak vzbudím do čista a uklizena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám ráda taky čisto, ale nebaví mě to uklízení :D

      Vymazat
  5. Jéé, přesně stejný článek jsem chtěla udělat, jak bylo hnusně! :D Naprosto souhlasím. Já nejčastěji čtu, cvičím, peču a nebo volím kino :D :) zrovna v tuhle dobu jsem strávila čas ale u přítele :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já dělám úplně to samé! :D teda kromě spánku, s tím mám pořád problémy :D
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já usnu skoro vždy :D když jsem unavená jde to samo :D

      Vymazat
  7. Když je hnusně, tak většinou dělám úplně to samé :) super tipy

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý tipy, myslím, že všech pět tak nějak střídám, podle nálady a potřeby :D :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat