Můj názor na antikoncepci

Krásný večer vám všem,

dneska jsem se rozhodla pro další kecací článek. Vím, že už byl minule o té maturitě, ale tak snad vám to nebude vadit.

S přítelem jsem začala chodit, když mi bylo 15 v té době jsem neměla ještě žádný vážný vztah, takže jsem antikoncepci nebrala ani z důvodu, že bych měla nějaké bolesti při menstruaci a nebo kvůli nepravidelným měsíčkům. V té době jsem prášky brát nechtěla. Četla jsem na toto téma hodně negativních zkušeností až mi vždycky běhal mráz po zádech. Prostě jsem si řekla, že je brát nechci. A tak jsme se s přítelem chránili jinak.

Dřív se antikoncepce předepisovala skoro každé slečně, která měla sebemenší bolesti při menstruaci a nebo ji měla nepravidelnou. Kdysi byla i narvaná hormony, teď už je to lepší a není toho tam tolik.



Antikoncepci jsem začala brát někdy v prosinci minulého roku. Beru Clormetin, která stojí do 700,- měla by zlepšovat pleť a podporovat růst prsou. S tou pletí to bylo horší. Zlepšila se až po delší době. Za to prsa mi docela vyrostly a jsem spokojená dokonce i přítel, ale ten byl spokojený už před tím. :D

Proč jsem se rozhodla začít brát ?
Tak nějak jsem se bála, abych nebyla těhotná. Bylo to každý měsíc. Když se mi to o pár dní opozdilo, tak jsem už bláznila a bála se, ale furt jsem to sváděla na moji nervozitu, protože se hodně nervuji a hodně stresuji.  A to nemluvím ani o tom, že jsem si několikrát dělala těhotenské testy se strachem, co bude dál.

+ antikoncepce
Zvětšení prsou
Zlepšení pleti
Jsem klidnější

- antikoncepce
Přibrala jsem sice ne moc ale asi tak ty 4-5 kg
Plno hormonů do těla
Občas cena
Někdy to není 100%
Výkyvy nálad (nemám naštěstí)

Já jsem zatím spokojená. Nechci ji brát dlouho. :)


Máte nějaké zkušenosti ? :)

Komentáře

  1. Ja som používala antikoncepciu ,ale musela som prestať kvôli zdravotným problémom, ktorých bolo viac.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máme stejný názor na antikoncepci. Já už jí teda beru od 16 kvůli menstruaci, jelikož jsem jí měla děsnou a ani to nebylo tak o bolesti jako spíš o intenzitě a trvání. Beru jí ještě teď a mám teda tu nejslabší, ale chystám se jí příští rok vysadit. Ne že bych chtěla děti, ale spíš si taky od těch hormonů odpočinout :) Supr článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se tedataké zvětšila prsa, i když já i přítel jsme byli spokojení i předtím s nimi. A co se týče přibíraní, já nepřibrala s antikoncepcí ani gram. :) Za to mé kamarádky nabraly i dvacet kilo.

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímně, já mám předepsanou Verezanu za 400,- a přibrala jsem snad tak 1 kilo :-D Pleť se mi časem také zlepšila a jsem ráda, že měsíčky mám pravidelně (a slabší). Ale také jsem dřív pořád mívala obavy ohledně spolehlivosti, nicméně, beru to pravidelně a vždy ve stejný čas, nijak si s tím menstruaci apod. neposouvám, takže je to v pořádku.
    Prsa se mi taky o něco zvětšila, ale výkyvy nálad jsem mívala děsné už předtím..

    Btw, je hodně zajímavé jak má skoro každá slečna jinou značku. Já se ještě nesetkala s nikým, kdo by měl s někým dalším stejnou antikoncepci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zatím neznám nikoho kdo má stejnou. :D :)

      Vymazat

Okomentovat