Kosmetiku, kterou chci vyzkoušet

Krásný večer vám všem,

dneska trochu netradiční článek, ale rozhodla jsem se vám ukázat věci, které si chci pořídit a vyzkoušet je. :)

Pokud s něčím máte zkušenost, tak neváhejte a piště do komentáře. Ráda si přečtu váš názor. :)

1. Balea pásky na černé tečky
Nemůžu se jich zbavit. Někdo říkal, že tohle je super a stojí to málo kaček a funguje to. Zkoušela jsem od Essence to byla tragédie.

2. Odličovač s chrpou od Yves Rocher
Tuhle značku mám moc ráda. A tento je pokaždé chválený, takže ho moc ráda zkusím. Navíc je dloufázový. :)

3. Loreal maska na černé tečky
Teď je kolem toho furt haló, ale prý to údajně funguje. Jen je to docela drahota a stojí to 250,-

4. Dermacol micelární voda
Já ráda zkouším micelární vody. Zatím u mě jasně na plné čáře vede GARNIER ! Ale tuhle už dlouho chci vyzkoušet, tak uvidíme.

5. Make up revolution tvářenka
Krásná tvářenka, která má skvělé balení a nádhernou barvičku. A ještě myslím voní. A není vůbec drahé kolem 150,-

6. Bioderma
Chci od nich už dlouho vyzkoušet. Značka je na trhu už dlouho a je dlouho chválená. Spíše nějakou micelární vodu. :) Cenově je sice dražší, ale zase bývá často v akci za super cenu.

7. Garnier odličovač očí
Vím, že někdo z vás se nerad odličuje ve sprše, ale já to mám někdy ráda a taky občas zapomínám. Navíc mi to přijde fajn na cestování.:)

8. Samoopalovací krém
Jsem hodně bílá a nemůžu se opálit, ale stále váhám jestli do toho jít. Zkoušeli jste to někdo ? Bojím se fleků, špatné barvy, někde že se to neopálí a ták.



Zkoušeli jste něco z toho ? :)


Komentáře

  1. Používám Biodermu a nestěžuji si. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tie pásiky od Balei som sa presne prednedávnom pozerala a tiež by som ich rada vyskúšala :) Mám od nich podobné "lepky" na akné s kyselinou salicylovou a som s nimi v celku spokojná :) Taktiež na lícenku od Makeup Revolution mám zálusk aj ja!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  3. Micelárku od Dermacolu bych také ráda. Jinak s tou biodermou, doporučuji ti micelárku od Garnier, tu růžovou. Je to téměř na chlup stejné jako ta od Biodermy, jen se tolik finančně neprohneš :X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu právě že mám :) .. tak to nevím jestli má cenu zkoušet :D

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Masku od Lorealu jsem zkoušela a je zajímavá :) Biodermu mám právě objednanou, ale tu modrou :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat