pondělí 29. května 2017

Nehty z we♥it

Krásné pondělí vám všem,

dneska jsem se rozhodla trochu pro jiný článek. A to pro nehtový speciál. Jelikož si teď nehty nechávám dělat, tak se ráda kouknu, co bych si příště mohla nechat udělat. A tak třeba i vám se něco zalíbí a bude to pro vás inspirativní. :) Teď jsem až do středy v práci a mám odpolední. Takže toho moc nestíhám. Zrovna když je venku tak krásně mám odpolední. :/










Lakujete si nehty sami nebo máte umělé ? :)

Které se vám nejvíce líbí ? :)

15 komentářů:

  1. Nechty si takmer vôbec nelakujem. :) ale krásne typy na nechty.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou docela pěkné, ale ty mint se mi vůbec nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  3. První, třetí a šesté <3 Ty jsou nejhezčí, ale nejvíc asi ty třetí s tou korunkou <3
    Zápisník spisovatelky

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si lakujem sama nechty, no teraz si ich robím pomocou uv a gél laku. To je moja menšia závislosť :) úplná

    Www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Ty 4. se mi asi líbí nejvíc :) Já si nehty jen občas nalakuji, jednou jsem měla umělé a vůbec jsem si na ně nemohla zvyknout :D

    OdpovědětVymazat
  6. všetky sú krásne :) Ja mávam takú úchylku vždy na leto si dať umelé, no tento rok to stále akosi neprichádzam a stále som verná svojim maličkým, no uvidíme neskôr :D mne sa páčia aj aj :)

    Desire fashion blog

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné nehtíky! Kdybych měla větší trpělivost si něco takového namalovat :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat