středa 29. března 2017

Testujeme značku Lirene

Krásnou středu,

dneska jsem se rozhodla zůstat ještě doma, protože mi nebylo ještě nejlíp. Ale zítra už chci jít do školy, protože kvůli absenci a v pátek mám jít do práce a v sobotu mě čekají Scio testy v Hradci na které se vůbec nepřipravuji, ale nějak to otipuji no. :D :)

Dneska jsem původně měla v plánu jiný článek, ale přišel mi balíček od značky Lirene. Viděla jsem od jedné blogerky (http://skodulka.blogspot.cz), že se můžu zapojit do soutěže o testování krému od této značky, tak jsem se rozhodla to zkusit. :) A vyhrála jsem. Pak můžu napsat recenzi na tento produkt a mohu vyhrát 3 000 Kč na nákup této značky. :)



Normalizující matující krém
Vlastnosti: Matující mikrohoubičky, speciální struktury v krému, absorbují maz a poskytují tak matující efekt; řasa, bohatá na aminokyseliny a vitamíny, tonizuje, hydratuje a zároveň předchází ztrátě vláhy v pleti, vyhlazuje vrásky a stimuluje produkci kolagenu; allantion zklidňuje a stimuluje obnovu tkání.
Efekty: Pleť je hydratovaná a zklidněná, bz mastných odlesků, vypadá zdravě a svěže , je přecházeno vzniku nedokonalosti.
Použití: Krém naneste na vyčištěnou pleť obličeje a krku ráno a večer, jemně vetřete do pokožky.




Určitě se těšte pak na recenzi. :) Máte značku Lirene rádi ? Vlastníte od ní něco ? :)


14 komentářů:

  1. Opět jsem o značce ještě neslyšela, nicméně vypadá, že bude mimo moje finance, takže se není čemu divit. Na recenzi se už moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleď krém není vůbec drahý. Koukala jsem na netu a cena je 122,- :)

      Vymazat
  2. Lirene je skvelá značka. :)
    Na mojom blogu práve prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem se zapojila. Vypadá to skvěle! :)

    LIFESTYLE AND BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem se zapojila a vyhrála. Na krém se velice těším, až mi přijde :) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu značku vůbec neznám, ale je fakt, že já toho celkově moc neznám :D hodně štěstí u scií :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak poznáš něco nového. :D :) děkuji moc! :)

      Vymazat
  6. Lirene znam ale jeste jsem od nich nic nezkousela. O te soutezi jsem slysela ale pak jsem se zapomnela zapojit sakra :D

    OdpovědětVymazat
  7. O této značce jsem jen slyšela, ale žádný výrobek ještě nezkusila, tak jí třeba brzy zkusím po tvé recenzi :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat