Jarní Giveaway

Krásné úterý,

jelikož hrozně ráda dělám lidem radost, tak jsem se rozhodla udělat i někomu z vás. Tak snad se vás pár zapojí a já vyberu jednoho šťastlivce. :) Ráda se zapojuji do těchto soutěží, tak jsem si říkala, že jednu udělám i pro vás. :)


A o co že hrajeme ? :)
1. Nemastící se odličovač očí: 2 čistící fáze pro dvojí účinek od Maybelline
2. Jemný krém na ruce s delikátní květinovou vůní a s antibakteriální přísadou od Kalyp
3. Zklidňující aromatický sprej na polštář s heřmánkem a levandulí od Avonu
4. Regenerační tělové mléko od Garnier

Vzorečky:
Chladící, výživný a zpevňující, prohřívací gel od Guenerve
Tělové mléko od DoveMaska na pleť Oriflame
Tělové mléko od Mythos
Korektor od Rimmelu

Podmínky soutěže:
1. Napsat mi jakou značku kosmetiky máte nejraději a jaký výrobek
2. Napsat mi e-mail
3. Být z Česka nebo Slovenska


Soutěž trvá do 14.4.2017, kde pak vylosuji vítěze. :)



Komentáře

  1. Jé, to vypadá opravu pěkně :)
    Já určitě nedám dopustit na misshu, a to z toho důvodu, že moc nepoužívat makeupy jako takové, ale spíš BB creamy, které jsou od téhle korejské kosmetiky bezkonkurenční. A co se týká té dostupnější kosmetiky, určitě zázračný kelímek od Oriflamu (začala jsem se skořicovým, teď jsem si musela dokoupit sadičku - skořicový, černý rybíz, med, růže, páč jsou boží :D ) - původně jsem si myslela, že je to marketingový tah, když píšou, jak to je na všechno, ale po tom, co jsem tím vyléčila sedřený nos, tak vychvaluju do nebe :D
    sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda od každé značky něco, co se týče toaletních vod, tak Oriflame, sprchové gely nebo pleťovou kosmetiku zase od značky Nivea. Zejména tedy denní a noční výživné krémy na pleť, ty jsou bezkonkurenční. :)
    denisa.sebestova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda hlavně Dove... krásně voní a mojí suché pleti prostě vyhovuje. Krémy mám ráda od Nivea, prostě klasika je nej. :)
    elisalenulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem psala správný email na tvůj email. Ale kdyby náhodou, tak správný je tento: elisalenulka@gmail.com
      Moc díky! :)

      Vymazat
  4. Nejraději mám z kosmetických výrobků asi řasenky a nebo rtěnky a lesky na rty. Nej značku asi nemám, používám od každého něco. Ale v poslední době mi sedí dost věcí od Alverde.

    Moniicka.s(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. very cool giveaway !!

    would you like to follow for follow ?

    My Nail art tut.

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, doufám, že nevadí, že se hlásím(doručovací adresu v případě štěstí použiji k našim v čechách) :)

    1) Teď jsem na vážkách.. mám moc ráda NYX a Rimmel, ale nejraději asi úplně nejvíc mám Estee Lauder a jejich Double Wear foundation. To je můj ultimate favourite a doporučila bych jej každému. Pak mám také ráda primery od Chanelu, ale nekradu, a tak sockuju jejich vzorky:D
    2) czechhoneyblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjoo tezky. Posledni dobou pouzivam dost avon. A nebo miluju soaphoria a ty jejich serepeticky na rozmazlovani se :) roo.rachel.1987@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám docela ráda Alverde a Ziaja. Avon mám taky ráda, ale nemám bohužel už žádnou známou, která by objednávala a tak to vždycky beru přes někoho cizího a nebaví mě to takhle. :D

    D.a.y.s.y@seznam.cz

    btw.: Hrozně ti to sluší na té fotce v záhlaví! :) A ty pěkné decentní šaty - já miluju tuhle vínovou barvu. :) Přeju hodně štěstí u maturity, já už to mám 4 roky za sebou (páni, to ani není možný, že je to už tak dlouho :D) a nakonec to nebyl žádná hrůza. :)


    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
  9. Já si zamilovala značku Bione. Je přírodní, česká a funguje. Vůbec nejoblíbenějším přípravkem je pro mě Mycí gel pro intimní hygienu z medové řady, na ten vážně nedám dopustit, pak jsem si taky oblíbila pleťové sérum ANTAKNE, které mi spolehlivě přes večer odstraní pupínky!

    wnaty@windowslive.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat