Po hodně dlouhé době..

Všem vám přeji krásnou neděli,

když jsem se podívala na poslední příspěvek, který byl přidán ještě někdy v září, tak mě to v tu chvíli docela zamrzelo. Jenomže jsem měla takové těžké období a vůbec jsem neměla na psaní článků náladu.

Za tu dobu, co jsem nepsala články se ale asi nic nezměnilo. Vše je tak nějak při starém. Začala jsem víc trávit čas s rodinou a s kamarády. Vánoce byly taky skvělé. Nejdřív s rodinou, potom u přítelových rodičů a další návštěva u rodinných příbuzných.
Silvestr byl trochu horší. Neslavila jsem ho, protože mi nebylo nějak dobře, takže jsem šla i brzy spát.

Začal nový rok, začal leden. A s tím i další povinnosti. 13. ledna jsme měli maturitní ples, který byl úžasný. Večer jsem si užila s rodinou a s kamarády. Jen mi přišlo, že to rychle uteklo.

Momentálně jsem v Německu na praxi, kde mě čeká ještě další týden a v sobotu už jedu domů.

Dneska jsem se rozhodla dát Vám sem pár fotek, které se mi tu za poslední dobu nahromadily. :)




















A jak se máte vy ? :)





Komentáře

  1. Velmi ti to pristane, a dufam, ze uz budes mat o nieco lepsie obdobie :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc krásné fotky, doufám, že sis to pořádně užila! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat