Garnier micelární voda - problematická, mastná a citlivá pleť

Krásný čtvrtek moji milí,

jsem ráda, že jsem tu s dalším článkem. Tentokrát jsem si vybrala recenzi na tuto micelární vodu. Tak se na ni pojďme mrknout.

Začnu obalem, který je stejný jako u té růžové micelárky. Ačkoliv ten se mi líbí víc. Tenhle je taky hezky, ale ta kombinace průhledné a růžové se mi prostě líbí.
Růžovou micelární vodu jsem si oblíbila ačkoli není přímo pro můj typ pleti a proto jsem se rozhodla vyzkoušet tuhle, která je pro mojí typ pleti.
Ale žádná sláva to teda není. Přijde mi, že vůbec neodličuje - a nebo odličuje ale trvá to s ní déle než s jinými prostředky na odlíčení. Zase má ale výhodu, že nelepí na pleti jako ta růžová.



Za mě tedy moc ne. Jsem ráda, že už jsem skoro na dně a když bych si měla koupit znovu micelárku, tak spíš tu růžovou. Ale není špatná, ale moc mě nenadchla. Čekala jsem od ní něco víc. Cenově se pohybuje okolo 150 ,- a je jí 400 ml což je zase výhodné.


Co vy a micelární vody ? :)

Komentáře

  1. Ja mám akurát tiež od Garnier, ale dvojfázovú, tú oranžovú s tým olejom a som s ňou veľmi spokojná! :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. O micelárnych vodách som už počula, ale ešte som ich neskúšala. Garnier značku mám veľmi rada, ich výrobky mi sedia :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat