Spotřebováno červen

Krásné pondělí,

to je krásné, když nemusím být ve škole. :D Ale za chvilku se chystám do práce. Včera jsem nějak článek nestihla, tak jsem s ním teď. :)

Head&Shoulders šampón
Tyhle šampóny já mám moc ráda. Krásně voní, opravdu pomáhají proti lupům, takže pokud máte problém s lupy, tak zkuste tento šampón. Cenově je určitě výhodnější ho koupit v nějaké akci. Tenhle byl výjimečný v tom, že pomáhal proti padání vlasů pokud se nemýlím. :)

Hodnocení: 10/10

Sprej na nohy od Avonu
Tohle je podle mě nejdůležitější v létě. Není to velké, takže se vám to krásně vleze do kabelky a kdykoli potřebujete osvěžit nohy, tak je to nejlepší pomocník. Mám tyhle spreje moc ráda. Cenově jsou velmi levné, takže pokud potřebujte osvěžit v létě nožky, tak tohle je to nejlepší řešení. :)

Hodnocení: 10/10

Dermacol pleťová voda
Od té doby co používám tuhle pleťovou vodu, tak se neodličuji skoro ničím jiným než tímto. Už mám rozdělané nové balení. Nádherně voní, skvěle odlíčí, neštípe v očích. Cenově ji seženete levněji v drogeriích než v jejich obchodech, kde je mají předražené.

Hodnocení: 10/10



Maska od Oriflame
Takhle maska byla jen tak na vyčištění pleti. Krásně voněla po nějakém čaji tuším. Nebyla špatná, ale znovu bych si ji asi nepořídila. Myslím si, že jsou i lepší masky než tato.

Hodnocení: 4/10

Maska od Avonu
Stejný případ jako u Oriflamu. Taky maska jen na vyčištění pleti a nebyl to žádný zázrak a ani nebyla nijak špatná. Ale pro mě nic extra.

Hodnocení: 4/10

Pěna do koupele od Avonu
Za mě jsou ty pěny od Avonu prostě nejlepší. Stojí málo a udělá vám to obří pěnu. Takhle byla fakt skvělá a ještě k tomu nádherně voněla. Doufám, že ji ještě někde seženu jestli to neměli jen takovou limitovanou edici.

Hodnocení: 10/10



Maska od Avonu
Takhle maska byla spíš peeling na obličej. Taky není žádný zázrak, ale tady mě ten obličej pořádně vyčistila a hlavně nádherně voněla, takže to u mě má velký plus. Takže znovu bych si ji klidně pořídila. :)

Hodnocení: 8/10

Sprchový gel od Nivei
Niveu mám moc ráda. A ani její sprchové gely nejsou výjimkou. Krásně voní a jsou nádherně krémové. Cenově jsou velice přijatelná a já jsem s nimi moc spokojená.

Hodnocení: 10/10


Co jste vypotřebovali vy ? :)

Komentáře