Prázdniny !! ♥

Krásnou červencovou sobotu vám všem,

je to skoro 14 dní co vyšel poslední článek. Ale já teď byla opravdu v jednom kole. Uzavíraly se známky, takže jsem ještě doháněla věci do školy a taky se povedlo mám čtyři trojky a jsem spokojená. Pro mě nikdy známky nebyly a ani nebudou prioritou. Pro mě je prioritou příští rok odmaturovat ! :)

Takže to byl jeden důvod a druhý důvod byla práce. Byla jsem tam opravdu každý den. Teď jsem jela furt jen škola a práce a to asi takhle 10 dní v kuse a věřte mi, že jsem tak moc vděčná, že dnes můžu být doma a ležet a jen se flákat! Opravdu mi ten odpočinek prospěje.

Pokoj už se pomalu ale jistě chýlí ke konci a brzy čekejte nějaké fotky. :)

Včera jsme parádně začali prázdniny tím, že jsme byli na diskotéce. Moc jsem si to užila. Vždycky když je skvělá parta, tak je skvělé všechno. ♥

Dám Vám sem i pár fotek. Některé fotky berte s rezervou. :)

Zítra čekejte spotřebováno za červen. :)








Jaké máte plány na prázdniny ? :)

Komentáře