Poslední den ve škole. :)

Krásnou neděli,

kéž by byla krásná, že ? U nás teď prší. Opravdu mě to počasí už pěkně štve. Copak tohle je nějaké léto ? Já mám upřímně ráda ty pařáky, kdy jsou vedra a můžu se koupat. A opravdu si teď připadám, jak kdyby byl podzim. Doufám, že brzy bude hezky a bude teplo.ně

Konečně jsem se dokopala k tomu napsat další článek, snad se to polepším a budou články častěji. Zítra Vám povím o tom, jak jsme se měli v Liberci na dovolené, o které jste tuším ani nevěděli. :D

Teď Vám sem dávám fotky z focení, které byly pořízené poslední den školy. Už nám ty prázdniny zase pěkně utíkají :( a to mě štve, protože srpen pak uteče ještě víc.













Co vy a prázdniny ? :)

Komentáře

  1. Pěkné fotky, sluší ti to tam =)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat