Spotřebováno za duben

Krásný slunečný čtvrtek,

nějak to všechno rychle utíká. V pondělí a ve středu jsem byla v práci, takže nebyl čas se ozvat. Včera jsem ještě byla na kontrole s kolenem. Vše je v pohodě, jen ještě vydržet dva týdny bez sportu a už zase budu běhat jako laňka. :D :)

Ještě než odjedu za kamarádem do hospody, kam jdeme fandit Liverpoolu, tak tu pro Vás mám kosmetický článek . :)

Relaxační koupel na nohy s granátovým jablkem a čokoládou 
Takové věci já mám ráda, kdy můžu krásně relaxovat. Krásně to vonělo. Nohy to trochu zjemnilo, ale to je tak všechno, takže nečekejte zázraky. :)

Hodnocení: 5/10

Koupelová sůl
Tohle jsem dostala od přítele k Vánocům. Za mě prostě skvělá věc, když si chcete dát odpočinek nebo prostě relax a nebo užít pěkného večera. :) Krásně to zbarví vodu a dá se pěkně relaxovat. :)

Hodnocení: 7/10

Rexona
Už při prvním stříknutí jsem věděla, že mi ta vůně něco připomíná a to mojí mamku, protože se tímhle vždycky voněla, když jsem byla menší. :D Za mě ta vůně je naprosto skvělá a já mám značku Rexonu moc ráda. :)

Hodnocení: 10/10



Pěna od Avonu
Myslím si, že už jsem pěny od Avonu zmiňovala. Podle mě jedny z nejlepších pěn za skvělou cenu a opravdu stojí za to si je koupi než dávat zbytečné peníze do jiných, které stojí za starou belu. Stačí kapka a udělá to obří pěnu. :)

Hodnocení: 10/10

Batiste suchý šampón
Podle mě nejlepší suchý šampón, který jsem zkoušela. Seženete ho v DM asi za 130,- už se těším až si koupím nový, protože je to opravdu skvělý pomocník, když si nestihnete umýt vlasy a nebo jste líní jako já. :D
Nádherně voní a nezanechává bílé stopy ve vlasech. :) Což oceníme každá z nás, protože kdo by chtěl, aby si někdo myslel, že máme ve vlasech lupy no asi nikdo, že ?

Hodnocení: 10/10

Rexona sprchový gel
Jak jsem řekla Rexonu mám ráda , takže ani tento sprchový gel není výjimkou. :) Nádherně voněl.

Hodnocení: 10/10

Hydratační denní i noční krém od Dermacolu
Značku Dermacol mám také moc ráda a tento gel mi opravdu vyhovuje a sedí a určitě si ho zase někdy pořídím. Nádherně voní, krásně se nanáší, rychle se vstřebává a pleť dokonale hydratuje. :) Cena se pohybuje tuším okolo 150-200,-

Hodnocení: 10/10

Intenzivní vyživující sprej s luxusními oleji pro všechny typy vlasů
Určitě je to dobré pro někoho, kdo má suché vlasy. Nádherně vlasy posílí a dodá jim lesk. Já jsem s ním byla taky velice spokojená. Celá takhle řada se moc povedla. :)

Hodnocení: 10/10


Komentáře

  1. Suchý šampon mám aj ja a som veľmi spokojná :)
    Pokiaľ chceš na mojom blogu prebieha jarná giveaway o parfém a ine takže ak chceš budem rada ak sa zapojíš :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2016/04/jarna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Všade čítam o Batisteeee... už som asi jediná, ktorá ho nemá. :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat