New in. :)

Krásnou neděli moji milí,

vím, že jsem se zase nějaký čas neozvala, ale od středy se všechno nějak podělalo a od té doby nebyla nálada a předtím jsem nějak nestíhala. Hlavně jsem teď většinu času v práci a nebo s přítelem, tak trochu nestíhám, ale zítra čekejte článek určitě to bude recenze na nějaký produkt, který můžete vidět níže na fotce. :)

V pátek a včera jsem se byla podívat po obchodech, abych si nakoupila pár potřebných věcí a samozřejmě i si udělala radost. Dokonce jsem si zašla konečně na slibované nehty a mám gelovky. Můžete vidět na fotce. :) Dala jsem za ně 320,- a mám je poprvé a moc se mi líbí a hodně lidí mi je chválí. :)


A co jsem si pořídila ? Mám tady dvě řasenky od Dermacolu. Jednu jste už u mě mohli vidět, protože tu jsem si vychvalovala až do nebe. :) Cenově ji seženete okolo 150-200,- ta druhá stále plus mínus podobně. :)

Koupila jsem si od Dermacolu masku na černé tečky. Jedna stojí 30,- za mě nejlepší maska a ještě k tomu opravdu funguje ! :D :)

Jako další nutností byla pěna od Balei. Mám je ráda. Jsou levné a krásně voní. Cenově asi 60,-

Pak jsem si pořídila svůj oblíbený Batiste, který mi došel. Opravdu nejlepší suchý šampón. Jen škoda, že nemůžu nikde sehnat ten na objem. Buď ho nedělají nebo ho v DM nemají, ale dřív jsem ho tam viděla. Cenově seženete kolem 120,-


Pak jsem si koupila svůj oblíbený odlakovač od Dermacolu. Ten je opravdu nejlepší a hlavně nevysušuje nehty. :) V akci ho seženete za 40,-

Pak jsem si řekla, že zkusím trochu vybělit zuby a sehnala jsem toto a cenově kolem 70,-

Koupila jsem si i novou voňavku, protože mi jaksi nějak všechny došly a už mám jen ty tuhé a takové ty gelové. :) Byla k tomu zdarma žiletka a stálo to asi 60,-



Ještě jsem si koupila další žiletky, které stály asi kolem 100,- a jsou tam tři kusy. :)

Pak jsem si koupila jen pár věcí z oblečení. Mám tu dvě trička z New Yourku. Obě stály 199,- a ještě tuhle kratší noční košilku ta byla ve slevě za 139,-
A poslední věcí byl takový crop, kde se mi líbil nápis Hello a z druhé strany je summer. :)
To stálo 149,-



A už je myslím všechno, co jsem si pořídila. Příští výplatu musím už šetřit !! :D
Tak mi držte palce. :D

Komentáře