Dermacol odličovací pleťové mléko a osvěžující pleťové tonikum

Krásný večer Vám všem moji milí čtenáři,

Magnetic se nám skvěle vydařil. Bylo to opravdu skvělé až na ty mraky lidí. :D  Jinak Titanic výstava byla taky skvělá. Určitě Vám sem dám v týdnu nějaké fotky a možná i třeba úryvek z nějakého videa. Z Magneticu jsme přijeli někdy v 7:30 a spali jsme do 17:30, takže jsme včerejší den prospali. Ale stálo to prostě za to a v Prosinci jedeme znovu.




A aby tu nebyl jen deníčkový článek, tak jsem si pro Vás samozřejmě připravila i recenzi. Oblíbila jsem si na odličování tohle duo od Dermacol. Je určené pro normální a smíšenou pleť. Což já mám spíše takovou smíšeno a občas mastnou, takže pokud máte tenhle typ pleti, tak opravdu doporučuji.



Začnu pleťovým mlékem, kterým se odličuji jako nejdřív. Musím říct, že občas nemám ráda parfemaci, ale u tohoto mi to vůbec nevadí. Lehká parfemace a pleť Vám pak krásně voní. Mléko je lehké, takže pleť nijak nezatěžuje. Odlíčí v pohodě celý obličej a tonikem ho jen stačí dočistit. Co je velké plus, že neštípe v očích. Za což jsem jedině ráda, protože nemám ráda, když si nemůžu odlíčit i oční okolí. Cenově se dá sehnat i lacině. Jinak normální cena se pohybuje okolo 100-120 ,- ale jak říkám můžete sehnat i někde levněji. :)

Hodnocení: 10/10


Pleťové tonikum, kterým si už většinou jen doodlíčím obličej a nebo si tím někdy odličuji i oční okolí. Opět je zde super, že neštípe v očích a nádherně voní. Pleť je pak krásně hebká. Pleť nezatěžuje a není pak vysušená. Jak často ho používám, tak mi rychle ubývá. :D Ale už mám v zásobě další, takže za mě určitě taky super. A mohu jen doporučit. :) Cenově ho seženete okolo 100-120 ,- ale dá se sehnat i levněji. :)



Hodnocení: 10/10

Co používáte vy na odličování ? :)


Komentáře