sobota 2. dubna 2016

Partička a přítel má narozeniny. :)

Krásnou slunečnou sobotu vám přeji,

včera jsme s přítelem byli na Partičce v Litomyšli. Myslím si, že tuhle zábavnou show znáte snad všichni. :) Musím říct, že to bylo fakt super. Lístek stál 430 ,- a trvalo to hodinu a půl. :) Určitě bych na to zašla znovu. Přítelovi jsem to koupila k narozeninám. :)

Dneska jsem byla v práci, ale tak to je Vám asi jasné. :D Měla jsem jít i zítra, ale jelikož dnes oslavuje přítel narozeniny, tak jsem zítra doma. :) Teď jsme si pustili Miss a jdeme koukat a fandit. Taky si myslíte, že dřív ta Miss byla lepší ? Nebo to přijde jen mě ? :D

Jaký byl včera Apríl ? Napálili jste někoho nebo jste byli napáleni ? :D U mně ani jedno. :D

Zítra si dáme zase kosmetický článek. :)


Dárky pro přítele. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat