Pár radostí. :)

Krásné odpoledne Vám všem,

to bych nebyla já, abych si nic nekoupila. Pamatujete si, jak jsem Vám psala, že bych si měla dát stopku ? Tak mi to dlouho nevydrželo. Dneska mi přišla výplata a jelikož jsem po škole měla čas než jsem jela s kamarádem domů, zašla jsem se podívat do Rossmanna.

Jelikož většinou, když mám peníze, tak se mi tam nic nelíbí, ale dnes to bylo naopak. :D Ale musím se přiznat, že jsem taky dostatek peněz ušetřila, protože vše bylo zlevněné. :D :)



A co, že se v tašce skrývá ? :) Pojďte mrknout. :)


Jako první věc jsem si pořídila čisticí gel od Garnier. Už jednou jsem na něj slyšela samou chválu, tak jsem se ho rozhodla vyzkoušet. Tenhle je určený pro mastnou pleť. Tu sice úplně nemám, protože mám spíše smíšenou, ale myslím si, že to nebude takový problém. :) Až vyzkouším, napíšu o něm. :)
Cena: 59,-

Jako další věc tu mám rtěnku. Rtěnky jsem si v poslední době oblíbila a jelikož nemám ještě nic od Makeup Revolution, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tuhle krásnou červenou barvu, která je taková krémová. :) A k tomu mi hodně lidí říká, že mi červená sluší. :D Viz. pak fotka dole. :)
Cena: 50,-

Ještě jedna rtěnka tentokrát od Rimmel. Odstín to je 200 It´s a keeper. Taky je to krémová konzistence a vypadá moc pěkně. :)
Cena: 50,-

Pak tu mám od Rimmelu takové trio. Je to pudr, bronzer a to třetí ? :D Tvářenka ? :D Těžko říct. Mám odstín 002. A zatím to vypadá moc pěkně. :)
Cena: 50,-


A jako poslední věc tu mám od Dermacolu. Je to všemi známá a vychvalovaná ,,rtěnka" v tubě. Nebo jak bych to nazvala. Lip colour, který mám v odstínu 4. :) Můžete vidět na fotce, jak na mě vypadá. :) Jen je trochu upravená. :)
Cena:  159,-

A jako poslední tu máte mě. O:) :D

Co jste si za poslední dobu pořídili vy ? Jaký produkt se Vám líbí nejvíce ? :)

Komentáře

Okomentovat