Micelární voda od Avonu

Krásné úterý Vám všem,

dneska jsem ještě zůstala doma, zítra už nejspíš půjdu do školy, abych toho tolik nezameškala. Dneska jsem se rozhodla, že Vám dám zase nějakou recenzi. :)

Tentokrát tu mám micelární vodu. Moje nejoblíbenější micelárka je od Garnier mám na mysli tu růžovou. Co myslíte, jak si vedla takhle od Avonu ?

Začnu balením, které je velmi jednoduché, ale přitom krásné. Micelárka má 200 ml, ale ta od Garnier má 400 ml a stojí okolo 130 ,- když je v akci. Takhle mě stála asi 100 ,- což už vidíte hned rozdíl. :)

Micelárka je bez parfemace, takže neštípe v očích. Bohužel ale není tak dobrá jako ta od Garnier. Trvá to s ní delší dobu než se s ní odlíčím. Ještě k tomu neodlíčí pořádně a musím pleť ještě doodličovat. Jediné plus má, že docela odlíčí ten Dermacol lipstick, který pořádně prostě nejde dolu. :D Ale taky to teda musím pořádně drhnout, aby to šlo dolu.



Podle mě je micelárka vhodná jen na nějaké vyčištění pleti nebo dočištění. Jinak mi přijde úplně k prdu a nevyplatí se ji kupovat. To už radši přidám pár kaček navíc a koupím si tu Garnier. :) Teď navíc přicházejí s novinkou, takže možná vyzkouším i tu. :)

Hodnocení: 4/10


Máte rády micelární vody ? :)

Komentáře

Okomentovat