Shrnutí týdne. :)

Krásný večer Vám všem,

ještě než půjdu ulehnout do hajan a osprchovat se a ještě se vlastně najím :D - moje klasika americké brambory. ♥ Tak jsem se rozhodla napsat Vám menší článek o tom, jak se vlastně mám a co dělám. :) Zítra určitě zase nějaký článek o kosmetice. :)

V úterý jsem jela za přítelem, takže to jsem nic extra nedělala. :D Ve středu jsem byla zase u kamarádky - to jsme se i učily a zařizovaly praxi. :) Čtvrtek byl pro mě náročný, protože jsem měla školu a pak jsem jela ještě do práce.

Pátek, sobota a neděle pro mě znamenala opět pracovní. Skoro pokaždé to takhle mám a jelikož bylo hnusné počasí, tak se nedalo ani nic dělat. Takže jsem to i trochu prospala. Dneska jsem přijela domů a poklidila jsem si pokoj. :)

Luky mi přehazuje na notebooku na Windows 7, tak snad se mi to nebude tolik sekat, takže jsem bez notebooku a bez Přátel a všech mých seriálů u kterých usínám. Vlastně usínám hlavně u přátel. :D

Jdu se umýt, připravit si věci a najíst se. :)

Zítra se ozvu s nějakým dalším článek. :)

Hezký zbytek večera a dobrý start do nového týdne. ♥ :)




Komentáře