neděle 3. dubna 2016

Jarní Wishlist

Ahoj,

tak jsem se rozhodla, že místo recenze nebo nějakého kosmetického článku, který pro Vás nachystám zítra, tak Vám ukážu pár věcí, co bych si ráda pořídila. :)

1. Pudr - hodně jsem si oblíbila tenhle od Dermacolu. Dá se sehnat i za 40,- a je opravdu skvělý. A navíc nádherně voní. :)

2. Smoothie maker - hodně jsem si v poslední době oblíbila smoothie a ráda bych si ho dělala i doma. :)

3. Kraťasy - blíží se léto a já nemám skoro žádné doma, tak bych ráda alespoň jedny nebo dvoje si pořídila. :)

4. Air Max - je to jedno jestli si pořídím Air Max nebo jiné boty, ale nutně potřebuji nové, protože Nike se mi už rozbily . :/

5. Balerínky - bohužel taky už se mi pomalu rozpadají a proto budou potřeba nové. :)


Co máte v plánu vy si pořídit ? :)

2 komentáře:

  1. Smoothie maker jsem taky dlouho chtěla, ale nakonec jsem se rozhodla, že si ho kupovat nebudu a smoothie si udělám v klasickém mixéru.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. ta kratasky su krasne!

    Pozyvam na MEGA giveaway o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat