Sport a já ? :)

Krásný večer vám všem,

pomalu se nám blíží konec března a začíná nám duben. Už jen tři měsíce školy a čekají nás prázdniny. ♥ Na které se opravdu těším, protože bude hodně akcí na kterých nesmím chybět. :D

Dneska jsem se rozhodla napsat na téma něco málo o sportu, protože jsem vždycky ráda sportovala, tak jsem se rozhodla něco málo o tom napsat. Jako malá jsem chvilku dělala hasiče, ale to mi moc dlouho nevydrželo, protože to chtěl taťka. Pak jsem se dala na basket, který jsem hrála jen chvilku.



Teď ? Hraji basket, ale to už mě bohužel taky nebaví kvůli tomu, že jsem v jiném týmu. Snad se to příští rok změní. Jinak basket mě opravdu baví. :)
No a co jiného dělám ? Hrozně ráda běhám, miluji když je venku krásně a já se může obléci a jít si jen tak zaběhat se sluchátky v uších se to běhá jedna báseň. Potom hrozně ráda jezdím na bruslích a nebo na kole. To už je taky taková moje každoroční činnost. :)

Jako další věc je posilování. Ne že bych nějak každý den, ale občas, když se mi chce, tak si zacvičím doma. Hlavně zpevňuji tělo obzvlášť břicho. Já jsem dostatečně hubená, takže nemusím hubnout. :D To mě taky velice baví. Občas zajdu i někam do posilovny. Ale myslím si, že brzy budu chodit pravidelně, protože budu mít kartu od brigády, kde to budu mít skoro zadarmo. :D :)


A co se týká stravy, tak to já bohužel zdravě nežiji. Věčně se cpu sladkém. To jsem opravdu posedlá tím. :D Občas ale tedy spíš furt jím ovoce nebo zeleninu. :) Ale pro mě ta zdravá strava prostě není no. :D

A jestli by vás zajímalo podle čeho cvičím, tak si vždycky buď najdu nějakou výzvu nebo hlavně na zpevnění břicha, takže většinou jsou to nějaké sedy lehy a takové věci. :)


Co vy a sport ? :)



Komentáře

  1. Ja sa stravujem zdravo a cvičím, ale nie je to cieľom môjho "života". Najdôležitejšie je mať nejakú rovnováhu. Ani ja nejem čisto zdravo, občas mi sem tam ujde nejaká tá čokoláda alebo keksík :) A rada behám, plávam a silovo cvičím :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Okomentovat